Декларування державних службовців. Особливості технічних помилок, що пов’язані з електронною поштою
Сектор з питань запобігання та виявлення корупції Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків нагадує, що продовжується черговий етап кампанії декларування державних службовців за 2024 рік. У зв’язку з цим рекомендуємо працівникам міжрегіонального управління ДПС, перш ніж почати заповнювати електрону декларацію на сайті НАЗК, пройти кілька простих кроків, які стануть у нагоді під час процесу декларування.
1. Що робити, якщо Ви втратили доступ до електронної поштової скриньки?
Якщо ви втратили доступ до власної електронної скриньки – варто створити нову електронну пошту. Після цього ви можете змінити закріплену за Вами в Реєстрі декларацій пошту самостійно. Для цього достатньо зайти в особистий кабінет Реєстру, використовуючи власний електронний підпис, а потім – змінити пошту в налаштуваннях особистого кабінету (вкладка «Мій профіль» – «Змінити контактні дані»).
Пам'ятайте, що робота сайтів державних органів може бути некоректною з поштами в доменах країни-окупанта, наприклад @mail.ru, @yandex.ru, тож не слід користуватися ними для роботи з Реєстром декларацій.
2. Як змінити електронну поштову скриньку в Реєстрі декларацій?
Спробуйте увійти до системи за посиланням https://portal.nazk.gov.ua/login з актуальним КЕП та змінити контактні дані в персональному кабінеті Реєстру декларацій (вкладка «Мій профіль» – «Змінити контактні дані»). Також змінити пошту можна за допомогою функції «Я змінив поштову скриньку» на стартовій сторінці Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login – для заміни пошти у такому разі необхідно пам’ятати номер телефона, що вказаний у Вашому обліковому записі в Реєстрі.
Зауважте: якщо ви змінили КЕП, проте не змінили паспортні дані – у вас немає необхідності користуватись функцією «Я змінив КЕП разом з паспортними даними».
У разі виникнення помилок технічного характеру або у разі, якщо у вас змінились паспортні дані, пошта та номер телефона, будь ласка, надішліть повідомлення на скриньку Технічної допомоги support@nazk.gov.ua та зазначте у ньому:
1. Ваше ПІБ (відповідно до українськомовної сторінки паспорта);
2. реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер);
3. персональну поштову скриньку, яку плануєте використовувати для роботи з Реєстром;
4. контактний номер телефона, який плануєте використовувати при роботі з Реєстром.
3. На пошту не приходить лист із підтвердженням реєстрації в Реєстрі декларацій.
Іноді листи для підтвердження реєстрації опиняються в папці «Спам». Будь ласка, перевірте листи, що потрапили у спам та перейдіть за посиланням, що знаходиться в листі від НАЗК.
Якщо лист знайти не вдається – будь ласка, надішліть повідомлення на скриньку Технічної допомоги support@nazk.gov.ua та зазначте у ньому:
1. Ваше ПІБ (відповідно до українськомовної сторінки паспорта);
2. реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер);
3. персональну поштову скриньку, яку плануєте використовувати для роботи з Реєстром;
4. контактний номер телефона, який плануєте використовувати при роботі з Реєстром.
Більше роз’яснення про декларування можна прочитати в Базі знань НАЗК. (https://wiki.nazk.gov.ua/)
https://nvp.tax.gov.ua
Коментарі до матеріалу