Управління електронних сервісів нагадує, що у цей складний час платники мають змогу дистанційної комунікації в режимі on-line з органами державної податкової служби, не виходячи з дому, зокрема, надання податкової звітності в електронному вигляді до територіальних органів Головного управління ДПС у Харківській області та здійснення електронного листування за умови наявності ключа електронного підпису.
Наразі функціонує та постійно вдосконалюється з боку Державної податкової служби України безкоштовний сервіс «Електронний кабінет» – сервіс, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДПС та платників податків у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Увійти до «Електронного кабінету» можна за адресою http://cabinet.tax.gov.ua, або використовуючи відповідний режим «Електронний кабінет» на вебпорталі ДПС України за адресою http://tax.gov.ua.
Вхід до особистого кабінету здійснюється платником при наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).
Наразі безкоштовно кваліфіковану електронну довірчу послугу можна отримати, звернувшись до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби України, Міністерства внутрішніх справ України, ПриватБанку, Міністерства цифрової трансформації України (застосунок «Дія»). Інші надавачі довірчих послуг надають послуги (електронний підпис) на платній основі.
Звертаємо увагу, що отримати кваліфіковану електронну довірчу послугу (тобто кваліфікований електронний підпис – КЕП) можна у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП) за вибором платника.
На даний час найбільш затребуваними режимами безкоштовного сервісу «Електронний кабінет» ДПС України є:
Висловлюємо подяку платникам, які використовують систему електронного звітування та у теперішній час надають перевагу форматам дистанційної комунікації.
https://kh.tax.gov.ua