Для кожного пенсіонера пенсійне посвідчення, яке підтверджує факт призначення пенсії, важливий документ, який, зокрема, потрібний для отримання пільг. Наприклад, на проїзд громадським транспортом, в окремих випадках – для отримання знижок в торговельних мережах чи аптеках. Що робити, якщо цей документ втрачено?
Пояснюємо: якщо пенсійне посвідчення втрачено, його можна відновити онлайн чи офлайн. Обирайте один із способів:
Оформити онлайн – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Перейшовши за посиланням на портал, натисніть вгорі на кнопку "Вхід" і авторизуйтесь (портал дає можливість авторизуватись декількоми способами, тому оберіть – зручніший для вас, за допомогою КЕП чи Дія.Підпис, чи інший з пропонованих варіантів).
Потім
Звертаємо увагу: розмір кожного файлу (сканованої копії) не повинен перевищувати 1 Мб; формат може бути JPG, JPEG, PDF. Документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл. Кожен файл назвіть за видом документа, який він містить.
При цьому у заяві треба буде зазначити, у якому сервісному центрі вам буде зручно прийти і отримати виготовлене посвідчення.
За посиланням – покрокова відеоінструкція.
За допомогою мобільного застосунку “Пенсійний фонд”.
Скачавши і встановивши застосунок, ви обираєте вкладку “До ПФУ”, там – розділ “Комунікації до ПФУ” і далі – “Заява на виготовлення пенсійного посвідчення”.
Потім виконуєте дії, аналогічні тим, які потрібні для оформлення посвідчення через портал Пенсійного фонду.
https://www.kmu.gov.ua