Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Мінсоцполітики: Як відновити втрачене пенсійне посвідчення?

16.06.2025

Для кожного пенсіонера пенсійне посвідчення, яке підтверджує факт призначення пенсії, важливий документ, який, зокрема, потрібний для отримання пільг. Наприклад, на проїзд громадським транспортом, в окремих випадках – для отримання знижок в торговельних мережах чи аптеках. Що робити, якщо цей документ втрачено?

Пояснюємо: якщо пенсійне посвідчення втрачено, його можна відновити онлайн чи офлайн. Обирайте один із способів:

  • Звернутись до найближчого сервісного центру Пенсійного фонду України (перелік сервісних центрів в регіонах можна знайти за посиланням).
  • З собою потрібно буде взяти паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера (РНОКПП) та заповнити заяву на виготовлення пенсійного посвідчення. До заяви треба додати кольорове фото розміром 3х2,5 см.
  • Після виготовлення (орієнтовно до місяця), пенсійне посвідчення буде видано в тому сервісному центрі, який людина на власний вибір зазначила в заяві. За бажанням, пенсійне посвідчення може бути сформоване в електронній формі (е-пенсійне посвідчення), без виготовлення паперового, для його відображення в мобільному застосунку “Дія”. Електронне відображення пенсійного посвідчення на Порталі Дія має однакову з пенсійним посвідченням юридичну силу та строк дії.

Оформити онлайн – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

Перейшовши за посиланням на портал, натисніть вгорі на кнопку "Вхід" і авторизуйтесь (портал дає можливість авторизуватись декількоми способами, тому оберіть – зручніший для вас, за допомогою КЕП чи Дія.Підпис, чи інший з пропонованих варіантів).

Потім

  • у лівому боковому меню натисніть на розділ «Щодо пенсійного забезпечення»;
  • оберіть «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення»;
  • ознайомитись із запропонованою інструкцією,
  • у вкладці «Орган ПФУ» оберіть «Головне управління ПФУ у вашій області»;
  • заповніть необхідні поля анкети та завантажте скановані копії документів (РНОКПП; паспорт; фото та зразок підпису, який має бути чорнилами чорного кольору);
  • надайте згоду на обробку персональних даних та сформуйте заяву;
  • перевірте внесені дані та надішліть заяву до ПФУ.

Звертаємо увагу: розмір кожного файлу (сканованої копії) не повинен перевищувати 1 Мб; формат може бути JPG, JPEG, PDF. Документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл. Кожен файл назвіть за видом документа, який він містить.

При цьому у заяві треба буде зазначити, у якому сервісному центрі вам буде зручно прийти і отримати виготовлене посвідчення.

За посиланням – покрокова відеоінструкція.

За допомогою мобільного застосунку “Пенсійний фонд”.

Скачавши і встановивши застосунок, ви обираєте вкладку “До ПФУ”, там – розділ “Комунікації до ПФУ” і далі – “Заява на виготовлення пенсійного посвідчення”.

Потім виконуєте дії, аналогічні тим, які потрібні для оформлення посвідчення через портал Пенсійного фонду.

https://www.kmu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
18.03.2025
Щодо обов'язку роботодавця зберігати трудові книжки працівників
Влаштувалася нещодавно на роботу і хочу, щоб моя трудова книжка зберігалася у роботодавця, написала про це заяву. Однак роботодавець відповів, що трудова книжка має зберігатися у працівника, бо його може бути оштрафовано за порушення правил зберігання трудових книжок. Чи може роботодавець на підстав...
08.04.2025
Лист ПФУ: Щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за сумісництвом
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СТРАХОВИХ ВИПЛАТ, СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ   ЛИСТ від 28.03.2025 р. № 2800-030401-8/20889   (Витяг)   Розглянувши [...] запит [...] щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за суміс...
21.03.2025
Затверджено оновлений перелік територій, де ведуться бойові дії, та тимчасово окупованих
Міністерство розвитку громад та територій України Наказом №376 від 28 лютого 2025 року затвердило оновлений перелік територій, де ведуться або велися бойові дії, а також тимчасово окупованих Російською Федерацією. Документ містить перелік територій, які класифікуються за рівнем безпекової ситуації т...
Нове
16.06.2025
Як відновити свідоцтво про народження чи шлюб, зареєстровані в радянські часи?
За радянських часів багато з наших співвітчизників через розподіл випускників вишів, службу в армії чи професійну діяльність роз'їхались по різним республікам СРСР, а згодом там відбулись і найголовніші в житті кожного події – шлюб, народження дітей, розірвання шлюбу чи смерть близьких. Під ча...
16.06.2025
Сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у 2025 році
Головне управління ДПС у м. Києві повідомляє, що до 1 липня 2025 року контролюючі органи надсилають платникам податків повідомлення про суму сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за звітний 2024 рік. Це повідомлення містить детальний розрахунок податку та реквізити для спл...
16.06.2025
Як подати та виправити відомості про трудові відносини
ГУ Пенсійного фонду у Вінницькій області поділилося практичними рекомендаціями щодо заповнення та виправлення додатка Д5 «Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби». Що таке додаток Д5? Це частина щомісячної звітності – Податкового розрахунку су...