Алгоритм дій при виявленні помилок в оцифрованій трудовій книжці
Після подання документів про трудову діяльність на portal.pfu.gov.ua необхідно відстежити стан опрацювання звернення з їх оцифрування. Зробити це можна наступним чином:
- авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
- обрати пункт «Електронна трудова книжка»;
- натиснути на кнопку «Дані ЕТК»;
- обрати закладку «Відцифрована ЕТК»;
- перевірити записи, звіривши дані в оцифрованій трудовій книжці із загальним страховим стажем у профілі користувача.
Якщо в результаті аналізу виявлені неточні/хибні записи за періоди страхового стажу після 01.07.2000 або створено неправильний чи некоректний електронний запис, необхідно:
- авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі з використанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
- створити повторне звернення (застраховані особи — у вкладці «Відомості про трудові відносини», роботодавці — у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);
- заповнити екранну форму;
- повторно завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа);
- додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення;
- додати скановану копію уточнюючої довідки (за необхідності).
Роботодавцям необхідно ознайомити кожного працівника з результатами опрацювання звернень за типом «Відомості про трудові відносини робітника», оскільки періоди незарахування страхового стажу впливають на визначення права щодо призначення майбутньої пенсії.
https://t.me/PensFond_dn
Коментарі до матеріалу