Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Алгоритм дій при виявленні помилок в оцифрованій трудовій книжці

29.04.2024 11 0 0

Після подання документів про трудову діяльність на portal.pfu.gov.ua необхідно відстежити стан опрацювання звернення з їх оцифрування. Зробити це можна наступним чином:

  • авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
  • обрати пункт «Електронна трудова книжка»;
  • натиснути на кнопку «Дані ЕТК»;
  • обрати закладку «Відцифрована ЕТК»;
  • перевірити записи, звіривши дані в оцифрованій трудовій книжці із загальним страховим стажем у профілі користувача.

 Якщо в результаті аналізу виявлені неточні/хибні записи за періоди страхового стажу після 01.07.2000 або створено неправильний чи некоректний електронний запис, необхідно:

  • авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі з використанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
  • створити повторне звернення (застраховані особи — у вкладці «Відомості про трудові відносини», роботодавці — у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);
  • заповнити екранну форму;
  • повторно завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа);
  • додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення;
  • додати скановану копію уточнюючої довідки (за необхідності).

Роботодавцям необхідно ознайомити кожного працівника з результатами опрацювання звернень за типом «Відомості про трудові відносини робітника», оскільки періоди незарахування страхового стажу впливають на визначення права щодо призначення майбутньої пенсії.

https://t.me/PensFond_dn

Коментарі до матеріалу