Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання
Кожне підприємство, установа, організація (далі – підприємства), які є роботодавцями, повинні створювати в своїй діяльності організаційно-розпорядчі документи, зокрема накази та розпорядження. Відповідна вимога передбачена багатьма нормативно-правовими актами, зокрема КЗпП. У статті розглянемо, якими бувають накази та розпорядження, скільки років їх потрібно зберігати та де реєструвати.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року