Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання
Кожне підприємство, установа, організація (далі – підприємства), які є роботодавцями, повинні створювати в своїй діяльності організаційно-розпорядчі документи, зокрема накази та розпорядження. Відповідна вимога передбачена багатьма нормативно-правовими актами, зокрема КЗпП. У статті розглянемо, якими бувають накази та розпорядження, скільки років їх потрібно зберігати та де реєструвати.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року