Правила внутрішнього трудового розпорядку установи: необхідність, порядок складання та затвердження
Відповідно до вимог КЗпП трудовий розпорядок в установі має визначатися затвердженими в установленому порядку Правилами внутрішнього трудового розпорядку (далі – ПВТР). Крім того, до компетенції Держпраці належить перевірка наявності ПВТР та ознайомлення з ними всіх працівників установи, а відсутність ПВТР буде кваліфікуватися як порушення трудового законодавства. Для чого потрібен цей документ та як він може захистити інтереси роботодавця, розповімо в цій консультації.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року