Посадові інструкції у держустановах: в чому різниця для різних категорій працівників?
Відомо, що одним із основних документів, в якому прописано завдання, обов’язки, повноваження, знання, відповідальність та інші кваліфікаційні вимоги до працівників, є посадові інструкції. Однак у держорганах працюють різні категорії працівників: державні службовці та робітники, зайняті обслуговуванням держорганів (далі - робітники). Тому під час розроблення посадових інструкцій в органах державної влади слід користуватися різними нормативно-правовими документами. Тож розглянемо, в чому різниця між посадовими інструкціями держслужбовців і робітників, як їх правильно скласти і внести до них певні зміни.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року