Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Ревізія оборотних та необоротних активів

12.09.2018 2152 0 3

Із цієї консультації ви дізнаєтеся: якими нормативними документами керується ревізор під час перевірки, на що саме звертає увагу та які документи перевіряються особливо ретельно.

Під час ревізії оборотних та необоротних активів ревізор перевіряє повноту оприбуткування та збереження майна, цільового використання та обґрунтування вибуття майна та запасів бюджетної установи. При цьому він керується такими нормативними документами:

Під час ревізії повноти оприбуткування, стану збереження та використання придбаних (безплатно отриманих) нематеріальних активів, основних засобів (далі – ОЗ), інших необоротних активів та запасів перевіряють меморіальні ордери № 4, № 6, № 9–13 (їх типові форми затверджено Наказом № 755).

Процес перевірки вищевказаних документів складається із 7 етапів. Розглянемо докладно кожний з них.

Спочатку ревізор з’ясовує, чи всі ОЗ, товарно-матеріальні цінності (далі – ТМЦ) закріплено за матеріально відповідальними особами (далі – МВО) та чи є наказ керівника установи про їх призначення.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали