Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Планування заходів Держаудитслужби

15.08.2018 883 0 2

Із цієї статті ви дізнаєтеся: як плануються заходи державного фінансового контролю Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) та де саме можна ознайомитися із переліком установ та організацій, що підлягають перевірці.

У своїй роботі ДАСУ керується, зокрема, Порядком планування заходів державного фінансового контролю Державною аудиторською службою та її міжрегіональними територіальними органами, затвердженим постановою КМУ від 08.08.01 р. № 955 (далі – Порядок № 955).
Мета розроблення Порядку № 955 – впорядкування планування заходів держфінконтролю (державного фінансового аудиту та інспектування):

  • у міністерствах та інших органах виконавчої влади;
  • державних фондах, фондах загально¬обов’яз­кового державного соціального страхування (далі – ЗДСС);
  • бюджетних установах;
  • у суб’єктів господарювання держсектора економіки;
  • на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, держфондів та фондів ЗДСС або використовують (використовували в період, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі – підконтрольні установи).

Згідно з п. 3 Порядку № 955 державний фінансовий аудит та інспектування здійснюються відповідно до планів проведення заходів держфінконтролю ДАСУ та її міжрегіональними територіальними органами (далі – плани ДАСУ), які складаються на кожний квартал. Такі плани включають питання, вирішення яких належить до компетенції цієї служби.

Основними підставами для включення заходів з проведення держфінаудиту та інспектування до планів ДАСУ є:

  • закони, акти Президента України, постанови Верховної Ради, прийняті відповідно до Конституції та законів України, акти КМУ, доручення прем’єр-міністра, накази Мінфіну, які не потребують термінового виконання без включення до планів;
  • звернення правоохоронних органів, юридичних і фізичних осіб з приводу проведення ревізій, які можна виконати у плановому порядку;
  • пропозиції Рахункової палати, Мінфіну, Мінекономрозвитку, ДФС, Казначейства, прийняті ДАСУ до виконання;
  • ініціатива, виявлена ДАСУ та її територіальними органами з урахуванням таких критеріїв, як:
    1) економічна та соціальна важливість питань, які обов’язково включаються до програм і планів дій Кабміну на відповідний період;
    2) значний обсяг фінансових потоків, інших державних ресурсів, що спрямовувалися на виконання бюджетних програм, утримання державних органів;
    3) публічна інформація про факти порушень і зловживань у фінансовій сфері та неефективного управління держмайном;
    4) імовірність виникнення фінансових порушень, у тому числі внаслідок відсутності (низького рівня) внутрішнього контролю;
    5) ризики допущення фінансових порушень у підконтрольних установах;
    6) ініціатива, виявлена підконтрольними установами та їх органами управління, прийнята ДАСУ до виконання.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали