Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Виплата зарплати за оновленим порядком казначейського обслуговування

Наталия Сушко

18.05.2016 392 0 1

Із цієї статті ви дізнаєтеся: про зміни у порядку заповнення реєстрів бюджетних та бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) коштів; перелік документів, що подається до органів Казначейства при отриманні готівки; відповідальність за достовірність інформації у платіжних дорученнях.

Що можна зробити на практиці: за допомогою наших рекомендацій правильно заповнити зазначені реєстри і заявку на видачу готівки, аби уникнути відмови органів Казначейства у проведенні платежів.

Загальні положення

Для того щоб працівники бюджетної установи отримали заробітну плату, важливо не тільки своєчасно її нарахувати, але й належним чином скласти документи, які застосовуються у процесі казначейського обслуговування розпорядників коштів державного і місцевих бюджетів. Адже органи Казначейства зобов’язані відмовити у проведенні платежів за неправильно оформленими платіжними документами, а це призведе до затримки у здійсненні вказаних видатків.

Із 29 квітня 2016 року наказом Мінфіну від 25.03.16 р. № 387 (далі – Наказ № 387) набули чинності чергові зміни до двох документів:

  • Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.12 р. № 309 (далі – Порядок № 309);
  • Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Мінфіну від 24.12.12 р. № 1407 (далі – Порядок № 1407).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали