Виплата зарплати за оновленим порядком казначейського обслуговування
18.05.2016 405 0 1
Із цієї статті ви дізнаєтеся: про зміни у порядку заповнення реєстрів бюджетних та бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) коштів; перелік документів, що подається до органів Казначейства при отриманні готівки; відповідальність за достовірність інформації у платіжних дорученнях.
Що можна зробити на практиці: за допомогою наших рекомендацій правильно заповнити зазначені реєстри і заявку на видачу готівки, аби уникнути відмови органів Казначейства у проведенні платежів.
Загальні положення
Для того щоб працівники бюджетної установи отримали заробітну плату, важливо не тільки своєчасно її нарахувати, але й належним чином скласти документи, які застосовуються у процесі казначейського обслуговування розпорядників коштів державного і місцевих бюджетів. Адже органи Казначейства зобов’язані відмовити у проведенні платежів за неправильно оформленими платіжними документами, а це призведе до затримки у здійсненні вказаних видатків.
Із 29 квітня 2016 року наказом Мінфіну від 25.03.16 р. № 387 (далі – Наказ № 387) набули чинності чергові зміни до двох документів:
- Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.12 р. № 309 (далі – Порядок № 309);
- Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Мінфіну від 24.12.12 р. № 1407 (далі – Порядок № 1407).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року