Із цієї статті ви дізнаєтеся: про зміни у порядку заповнення реєстрів бюджетних та бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) коштів; перелік документів, що подається до органів Казначейства при отриманні готівки; відповідальність за достовірність інформації у платіжних дорученнях.
Що можна зробити на практиці: за допомогою наших рекомендацій правильно заповнити зазначені реєстри і заявку на видачу готівки, аби уникнути відмови органів Казначейства у проведенні платежів.
Загальні положення
Для того щоб працівники бюджетної установи отримали заробітну плату, важливо не тільки своєчасно її нарахувати, але й належним чином скласти документи, які застосовуються у процесі казначейського обслуговування розпорядників коштів державного і місцевих бюджетів. Адже органи Казначейства зобов’язані відмовити у проведенні платежів за неправильно оформленими платіжними документами, а це призведе до затримки у здійсненні вказаних видатків.
Із 29 квітня 2016 року наказом Мінфіну від 25.03.16 р. № 387 (далі – Наказ № 387) набули чинності чергові зміни до двох документів: