Внутрішній аудит наданих відпусток
Оплата праці за професіями та залузями: запитання-відповіді (частина шоста)
Із цієї консультації ви дізнаєтесь, як діяти під час проведення внутрішнього аудиту відпусток, наданих працівникам бюджетної установи, та на які проблемні питання слід звернути увагу.
Під час аудиту наданих працівникам відпусток перевіряється правильність складання графіка відпусток, своєчасність їх надання та оплати, порядок ознайомлення працівників із наказами про відпустки тощо.
Відповідно до п. 3 ст. 26 Бюджетного кодексу (далі – БК) та Порядку здійснення внутрішнього аудиту та утворення підрозділів внутрішнього аудиту, затвердженого постановою КМУ від 28.09.11 р. № 1001, розпорядники бюджетних коштів організують внутрішній контроль і аудит та забезпечують їх здійснення у своїх установах і на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління таких розпорядників коштів.
Внутрішній контроль – це комплекс заходів, що застосовується керівником для забезпечення дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів, досягнення результатів відповідно до встановленої мети, завдань, планів і вимог щодо діяльності розпорядника бюджетних коштів і підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління (абзац другий ч. 3 ст. 26 БК).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року