Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Повідомлення про прийняття працівника: найактуальніші запитання

13.03.2019 406 0 1

Відповідно до постанови КМУ від 17.06.15 р. № 413 (далі – Постанова № 413) повідомлення про прийняття працівника на роботу (далі – повідомлення) подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізособою до органів ДФС за місцем їх обліку як платника ЄСВ до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором. Усе нібито зрозуміло, але на практиці виникає чимало запитань. Відповімо на найпоширені з них, скориставшись роз’ясненнями інформаційного сервісу ЗІР (категорія 301.01) та інформаційними ресурсами сайту ДФС.

Як подати повідомлення?

Згідно з Постановою № 413 повідомлення подається в один із таких способів:

  • засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб згідно з вимогами законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
  • на паперових носіях разом із копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Зверніть увагу: Постановою № 413 не передбачено можливість надсилання повідомлення поштою.

У який строк слід подати повідомлення?

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали