Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Затверджено порядок обчислення стажу держслужби

Реформування засад держслужби, запроваджене Законом від 10.12.15 р. № 889-VІІІ «Про державну службу» (далі – Закон № 889), що діє з 01.05.16 р., суттєво вплинуло на порядок визначення стажу держслужби.

Згідно із ч. 1 ст. 46 Закону № 889 такий стаж є підґрунтям для визначення права на надбавку за вислугу років та надання додаткової оплачуваної відпустки. Аналогічну норму було встановлено у ст. 33 та 35 Закону від 16.12.93 р. № 3723-ХІІ «Про державну службу» (далі – Закон № 3723), однак окремої статті щодо стажу держслужби в цьому та інших законах не було.

Тож щоб уникнути різних тлумачень, у ст. 46 Закону № 889 відтепер чітко встановлено періоди, які зараховуються до стажу держслужби, а постановою КМУ від 25.03.16 р. № 229 затверджено Порядок обчислення стажу державної служби (далі – Порядок № 229).

Звертаємо увагу, що Порядок № 229 має суттєві відмінності від Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою КМУ від 03.05.94 р. № 283 (далі – Порядок № 283).

Отже, Порядок № 229 насамперед передбачає включення до такого стажу часу перебування на посаді держслужби відповідно до Закону № 889. Тобто якщо керівником держслужби певного держоргану визначено належність посади саме до держслужби (а не, приміром, до роботи на посадах працівників із обслуговуючими функціями чи на посадах патронатної служби), то період роботи на такій «держслужбовій» посаді входитиме до стажу держслужби конкретного працівника.

Як і в умовах дії Закону № 3723 та Порядку № 283, до стажу включаються періоди роботи дипломатичними працівниками, посадовцями органів місцевого самоврядування, суддями, прокурорами, на посадах, за якими присвоюються військові та спеціальні звання, перебування у відпустках без збереження заробітної плати у зв‘язку з доглядом за дитиною до досягнення нею трирічного (шестирічного) віку.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали