Особова картка працівника: правила ведення
Особова картка працівника є другим за значущістю (після трудової книжки) документом первинного обліку, в якому фіксуються періоди роботи працівника, час його відпусток та інша особиста інформація. Від належного ведення цього документа залежить правильність та своєчасність грошових виплат працівнику, облік стажу його роботи тощо. У статті надано відповіді на специфічні запитання стосовно ведення особових карток працівників.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року