Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Сума договору менша за аукціонну: чи можна укладати?

Ситуація: за результатами проведеної системою ProZorro автоматичної оцінки тендерних пропозицій після електронного аукціону на закупівлю певного обсягу фарби найкращою остаточною аукціонною пропозицією учасника була ціна 305 000 грн. Тому тендерний комітет замовника, розглянувши дану пропозицію, визнав цього учасника переможцем публічної закупівлі і оприлюднив у системі ProZorro відповідно до Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) повідомлення про намір укласти з ним договір. Натомість учасник-переможець завантажив у ProZorro перераховану цінову пропозицію – 304 999,94 грн., тобто на 6 коп. менше ціни пропозиції, з якою він виграв аукціон. У телефонному режимі він пояснив різницю між цінами тим, що через великий асортимент і номенклатуру фарби у специфікації неможливо привести всі ціни за одиницю товару у відповідність до аукціонної ціни 305 000 грн.

У чому проблема: у фахівців-закупівельників існують різні погляди на прийняття рішення про укладання договору в такій ситуації, тому варто системно підійти до аналізу законності прийнятого в даному випадку рішення.

Чим допоможе стаття: запропонує формулювання для документації з публічних закупівель, які дозволять замовнику підписати договір з учасником-переможцем на суму перерахованої (у бік зменшення) цінової пропозиції.

Як визначено у ч. 2 ст. 32 Закону № 922, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, визнаним переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.

З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника такий договір не може бути укладено раніше, ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. При цьому умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у т. ч. ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі (ч. 4 ст. 36 Закону № 922).

Отже, договір про закупівлю укладають згідно з вимогами тендерної документації та пропозицією учасника-переможця, а його ціна (загальна сума) має узгоджуватися з ціною тендерної пропозиції переможця за результатами аукціону.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
26.02.2025
Дистанційна робота: трудовий договір з урахуванням норм воєнного стану
У реаліях нашого часу багато підприємств перевели своїх працівників на дистанційну роботу і з новими працівниками укладають трудові договори на умовах саме такої роботи (зрозуміло, коли ця форма співпраці можлива). Однак у разі організації даного виду трудових відносин роботодавцю слід знати та дотр...
17.03.2025
Надбавка за англійську мову: затверджено порядок установлення
Наша країна невпинно наближається до набуття членства в Європейському Союзі, тому знання іноземної мови знадобиться багатьом. Постановою КМУ від 07.03.2025 № 257 затверджено Порядок установлення надбавки за володіння англійською мовою деяким категоріям осіб (далі – Постанова № 257, Порядок № 2...
07.04.2025
Функції та повноваження ОМС у галузі оборонної роботи та щодо територіальної оборони
В умовах правового режиму воєнного стану органи місцевого самоврядування (далі – ОМС) продовжують виконувати свої повноваження щодо забезпечення життєдіяльності територіальних громад, а також допомагають військовим підрозділам. Проте не всі способи підтримки військових підрозділів відповідають...
Нове
24.01.2023
Держзакупівлі та конфіденційна інформація
Воєнний стан установлює нові правила оприлюднення інформації про закупівлі. Поки діяла постанова КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі – Постанова № 169), вимоги щодо оприлюднення ...
11.01.2023
У публічних закупівлях скасовано аукціони!
У публічних закупівлях знову новації – згідно з постановою КМУ від 30.12.2022 № 1495 (далі – Постанова № 1495) скасовано аукціони у процедурі закупівель «відкриті торги». Розглянемо, як це вплине на замовників та яким тепер буде алгоритм проведення відкритих торгів. У публічн...
28.10.2022
Нові умови проведення публічних закупівель на період воєнного стану
За період дії воєнного стану публічні закупівлі постійно зазнавали змін. У ці складні часи здійснювати закупівлі потрібно динамічно, у короткі строки та з урахуванням умов, що диктує війна, зокрема із забезпеченням захищеності замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного ста...
Кращі матеріали
Центр сповіщень

⚠ Ви не авторизовані!

Особистий кабінет, обране, моя база та інші сервіси доступні лише авторизованим користувачам. Будь ласка, увійдіть до свого облікового запису або зареєструйтеся.

За сьогодні