Основні напрями бюджетної політики на найближчі три роки схвалено
11.07.2017 326 0 1
Схвалено проект Основних напрямів бюджетної політики на 2018–2020 роки. Зауважимо, що цей проект має суттєві відмінності від попередніх аналогічних документів.
Обов‘язковість розгляду та схвалення урядом проекту основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період передбачено ч. 3 ст. 33 Бюджетного кодексу (далі – БК). Згідно із ч. 4 цієї статті підґрунтям зазначеного проекту є прогнозні та програмні документи економічного та соціального розвитку, і він має містити, зокрема, положення щодо:
- показників номінального та реального обсягу валового внутрішнього продукту, індексів споживчих цін, показників валютно-курсової політики (курс долара до національної валюти – гривні), рівня безробіття;
- граничних обсягів дефіциту (профіциту) держбюджету та обсягів державного боргу, розміру мінімальної заробітної плати (далі – МЗП), прожиткового мінімуму;
- пріоритетних завдань податкової політики;
- реалізації пріоритетних державних (цільових) програм;
- взаємовідносин держбюджету з місцевими бюджетами тощо.
Оскільки розд. VІ «Прикінцеві та перехідні положення» БК доповнено новим п. 44, ситуація у цій царині цьогоріч змінилася. Тобто для запровадження середньострокового бюджетного планування Мінфіном та іншими міністерствами до 01.05.17 р. подано до Кабміну уточнений прогноз Держбюджету на 2018 та 2019 роки, а також проект Основних напрямів бюджетної політики на 2018–2020 роки.
Хоча проект в установленому порядку ще не схвалено Верховною Радою, наведемо кілька цифр із нього.
Отже, МЗП та посадовий оклад працівника 1-го тарифного розряду ЄТС прогнозуються в таких розмірах:
(грн.)
Дата запровадження |
МЗП |
Посадовий оклад працівника 1-го тарифного розряду ЄТС |
1 |
2 |
3 |
З 01.01.18 р. |
3 723 |
1 762 |
З 01.01.19 р. |
4 173 |
1 921 |
З 01.01.20 р. |
4 425 |
2 073 |
Коментарі до матеріалу