Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як впливає зміна у поточному бюджетному році вартісної межі необоротних активів на застосування КЕКВ при здійсненні платежів?

Із 10 травня цього року згідно з наказом Мінфіну від 28.03.16 р. № 394 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів» (далі – Наказ № 394) вартісний критерій віднесення до необоротних активів підвищено з 2 500 до 6 000 грн., а для сценічно-постановочних об’єктів – з 5 000 до 6 000 грн. Як наслідок, виник дисонанс між КЕКВ, за якими заплановані видатки, та КЕКВ, за яким мають проводитися платежі після 10.05.16 р. Чи можна здійснювати видатки на придбання необоротних активів за тими КЕКВ, за якими вони були заплановані на 2016 рік?

Бюджетні установи у розрахунках до кошторису на 2016 рік, які є його невід’ємною частиною, передбачали придбання необоротних активів за капітальними видатками за умови, що їх первісна вартість перевищуватиме 2 500 грн. (без урахування ПДВ). Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.12 р. № 333, такі видатки планувалися і затверджувалися за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування». За цим же кодом за ними реєструвалися в органах Казначейства юридичні та фінансові зобов’язання.

У зв’язку із вищезазначеними змінами у бухгалтерів бюджетних установ та представників контролюючих органів виникли запитання щодо необхідності внесення змін до розрахунків та кошторису, змін КЕКВ 3110 на КЕКВ 2210 із усіма наслідками (поправки до кошторису, перереєстрація бюджетних зобов’язань тощо). Відповіді на них можно знайти у НП(С)БОДС 125 «Зміни облікових оцінок та виправлення помилок».

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
31.07.2025
Повернення до бюджету несплаченої орендної плати за землю: алгоритм дій ОМС
У статті наведено порядок дій для стягнення до місцевого бюджету плати за бездоговірне використання землі під об’єктами нерухомого майна. Ознайомлення з підходами судів до вирішення подібних справ дозволяє скласти примірний алгоритм дій громади, яка прагне ефективно захистити свої права та заб...
25.07.2025
Допомога на оздоровлення працівникам: таблиця-підказка
У таблиці узагальнено інформацію щодо обов’язковості, розміру та умов виплати допомоги на оздоровлення різним категоріям працівників бюджетних установ. Працівникам бюджетної сфери допомога на оздоровлення до відпустки може виплачуватися як в обов’язковому порядку, так і за дотримання пев...
10.07.2025
Передавання в оренду земельних ділянок під полезахисними лісосмугами: покрокова інструкція для громад
Завданням цієї статті є надання громадам покрокового алгоритму передавання в оренду земельних ділянок під полезахисними лісосмугами. У громади має бути чіткий алгоритм дій щодо передання земельних ділянок під полезахисними лісовими смугами в оренду, якщо вона не бажає піти іншим шляхом, наприклад ст...
Нове
22.08.2025
Ефективний захист фінансових інтересів громади: правові механізми стягнення заборгованості з орендної плати за землю
У статті описано наслідки невжиття заходів щодо погашення заборгованості з орендної плати за землю для посадових осіб, способи захисту інтересів громади та вимоги місцевої ради – орендодавця до орендарів. Матеріальною та фінансовою основою місцевого самоврядування є, зокрема, землі, що належат...
07.08.2025
Як збільшення нормативної грошової оцінки землі сприяє наповненню місцевих бюджетів
У статті на прикладах розповімо про те, нормативна грошова оцінка яких земель збільшує в десятки разів надходження орендної плати за землю до місцевого бюджету. Надходження від плати за землю, зокрема орендної плати, є важливим джерелом наповнення місцевого бюджету та забезпечення фінансової самодос...
30.12.2024
Чи може бюджетна установа обмежити видатки на охорону праці?
Закон від 14.10.1992 № 2694-ХІІ «Про охорону праці» (далі – Закон № 2694) передбачає спрямування на заходи з охорони праці щонайменше 0,5 % фонду оплати праці за попередній рік. В умовах воєнного періоду є дефіцит бюджетних коштів. Як бюджетним установам фінансувати заходи з охорон...
Кращі матеріали