Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як впливає зміна у поточному бюджетному році вартісної межі необоротних активів на застосування КЕКВ при здійсненні платежів?

Із 10 травня цього року згідно з наказом Мінфіну від 28.03.16 р. № 394 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів» (далі – Наказ № 394) вартісний критерій віднесення до необоротних активів підвищено з 2 500 до 6 000 грн., а для сценічно-постановочних об’єктів – з 5 000 до 6 000 грн. Як наслідок, виник дисонанс між КЕКВ, за якими заплановані видатки, та КЕКВ, за яким мають проводитися платежі після 10.05.16 р. Чи можна здійснювати видатки на придбання необоротних активів за тими КЕКВ, за якими вони були заплановані на 2016 рік?

Бюджетні установи у розрахунках до кошторису на 2016 рік, які є його невід’ємною частиною, передбачали придбання необоротних активів за капітальними видатками за умови, що їх первісна вартість перевищуватиме 2 500 грн. (без урахування ПДВ). Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.12 р. № 333, такі видатки планувалися і затверджувалися за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування». За цим же кодом за ними реєструвалися в органах Казначейства юридичні та фінансові зобов’язання.

У зв’язку із вищезазначеними змінами у бухгалтерів бюджетних установ та представників контролюючих органів виникли запитання щодо необхідності внесення змін до розрахунків та кошторису, змін КЕКВ 3110 на КЕКВ 2210 із усіма наслідками (поправки до кошторису, перереєстрація бюджетних зобов’язань тощо). Відповіді на них можно знайти у НП(С)БОДС 125 «Зміни облікових оцінок та виправлення помилок».

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
30.09.2025
Продаж землі без торгів: алгоритм дій для органів місцевого самоврядування
У статті розповімо, як органам місцевого самоврядування уникнути типових помилок у процесі підготовки рішень і договорів купівлі-продажу земельних ділянок без проведення земельних торгів. Органи місцевого самоврядування можуть отримати додаткові надходження до місцевих бюджетів від продажу земельних...
18.09.2025
Особливості фінансування комунального підприємства в перехідний період
Зі статті дізнаєтеся, які форми та умови надання фінансової підтримки комунальним підприємствам передбачає законодавство після скасування Господарського кодексу. Фінансовий план є основним плановим документом для комунального підприємства (далі – КП), який визначає джерела фінансування та напр...
27.08.2025
Поповнення статутного капіталу комунального підприємства: юридичні аспекти
У статті розглянуто особливості та законодавчі вимоги щодо процедури поповнення статутного капіталу. Для більш ефективної роботи комунальних підприємств органи місцевого самоврядування (далі – ОМС), які є їхніми засновниками, мають право ухвалювати рішення про поповнення статутного капіталу. Ц...
Нове
27.10.2025
Нові правила розподілу коштів на інвестиційні проєкти та програми: методика від Мінфіну
У статті розглянуто, хто та за якими критеріями розподіляє публічні інвестиції та як проводиться моніторинг їх стану підготовки та реалізації. Наказом Мінфіну від 22.09.2025 № 480 затверджено Методичні рекомендації щодо розподілу коштів місцевого бюджету на підготовку та реалізацію публічних інвести...
18.09.2025
Особливості фінансування комунального підприємства в перехідний період
Зі статті дізнаєтеся, які форми та умови надання фінансової підтримки комунальним підприємствам передбачає законодавство після скасування Господарського кодексу. Фінансовий план є основним плановим документом для комунального підприємства (далі – КП), який визначає джерела фінансування та напр...
22.08.2025
Ефективний захист фінансових інтересів громади: правові механізми стягнення заборгованості з орендної плати за землю
У статті описано наслідки невжиття заходів щодо погашення заборгованості з орендної плати за землю для посадових осіб, способи захисту інтересів громади та вимоги місцевої ради – орендодавця до орендарів. Матеріальною та фінансовою основою місцевого самоврядування є, зокрема, землі, що належат...
Кращі матеріали