Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Змінено порядок обліку дітей шкільного віку

06.10.2017

Затвердженим постановою КМУ від 13.09.17 р. № 684 Порядком ведення обліку дітей шкільного віку та учнів (далі – Порядок № 684) суттєво змінено засади, на яких раніше здійснювався облік дітей. Нагадаємо: до набуття чинності з 18.09.17 р. Порядку № 684 застосовувалася Інструкція з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затверджена постановою КМУ від 12.04.2000 р. № 646 (далі – Інструкція № 646), яка тепер втратила чинність. Принципово важливим є те, що Порядок № 684 передбачає ведення обліку дітей шкільного віку, тобто осіб у віці 6–18 років, тоді як за Інструкцією № 646 крім дітей і підлітків віком від 6 до 18 років також обліковувались діти, яким до 1 вересня року виповнювалося 5 років.

Організація обліку покладалась на обласні, Київську та Севастопольську міські, районні, районні в містах Києві та Севастополі держадміністрації разом із органами місцевого самоврядування (далі – ОМС). Відтепер облік має здійснюватись у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Організацію обліку згідно з Порядком № 684 покладено на райдержадміністрації та міські, селищні, сільські ради, включаючи об’єднані територіальні громади (далі – ОТГ). Ці структури названо уповноваженими органами. До роботи уповноважених органів залучатимуться відповідні тероргани Нацполіції та служб у справах дітей.

Визначено, що облік дітей, які проживають чи перебувають на певній території, уповноважені органи мають вести шляхом створення та постійного оновлення реєстру даних про них, причому окремо на кожний рік народження. Уповноважені органи (включаючи місцеві ради) повинні, по-перше, визначити структурний підрозділ чи посадову особу, які відповідатимуть за цей реєстр, та закріпити територію обслуговування за належними до сфери їх управління загальноосвітніми навчальними закладами.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
31.07.2025
Повернення до бюджету несплаченої орендної плати за землю: алгоритм дій ОМС
У статті наведено порядок дій для стягнення до місцевого бюджету плати за бездоговірне використання землі під об’єктами нерухомого майна. Ознайомлення з підходами судів до вирішення подібних справ дозволяє скласти примірний алгоритм дій громади, яка прагне ефективно захистити свої права та заб...
25.07.2025
Допомога на оздоровлення працівникам: таблиця-підказка
У таблиці узагальнено інформацію щодо обов’язковості, розміру та умов виплати допомоги на оздоровлення різним категоріям працівників бюджетних установ. Працівникам бюджетної сфери допомога на оздоровлення до відпустки може виплачуватися як в обов’язковому порядку, так і за дотримання пев...
10.07.2025
Передавання в оренду земельних ділянок під полезахисними лісосмугами: покрокова інструкція для громад
Завданням цієї статті є надання громадам покрокового алгоритму передавання в оренду земельних ділянок під полезахисними лісосмугами. У громади має бути чіткий алгоритм дій щодо передання земельних ділянок під полезахисними лісовими смугами в оренду, якщо вона не бажає піти іншим шляхом, наприклад ст...
Нове
22.08.2025
Ефективний захист фінансових інтересів громади: правові механізми стягнення заборгованості з орендної плати за землю
У статті описано наслідки невжиття заходів щодо погашення заборгованості з орендної плати за землю для посадових осіб, способи захисту інтересів громади та вимоги місцевої ради – орендодавця до орендарів. Матеріальною та фінансовою основою місцевого самоврядування є, зокрема, землі, що належат...
07.08.2025
Як збільшення нормативної грошової оцінки землі сприяє наповненню місцевих бюджетів
У статті на прикладах розповімо про те, нормативна грошова оцінка яких земель збільшує в десятки разів надходження орендної плати за землю до місцевого бюджету. Надходження від плати за землю, зокрема орендної плати, є важливим джерелом наповнення місцевого бюджету та забезпечення фінансової самодос...
30.12.2024
Чи може бюджетна установа обмежити видатки на охорону праці?
Закон від 14.10.1992 № 2694-ХІІ «Про охорону праці» (далі – Закон № 2694) передбачає спрямування на заходи з охорони праці щонайменше 0,5 % фонду оплати праці за попередній рік. В умовах воєнного періоду є дефіцит бюджетних коштів. Як бюджетним установам фінансувати заходи з охорон...
Кращі матеріали