Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Змінено порядок обліку дітей шкільного віку

06.10.2017

Затвердженим постановою КМУ від 13.09.17 р. № 684 Порядком ведення обліку дітей шкільного віку та учнів (далі – Порядок № 684) суттєво змінено засади, на яких раніше здійснювався облік дітей. Нагадаємо: до набуття чинності з 18.09.17 р. Порядку № 684 застосовувалася Інструкція з обліку дітей і підлітків шкільного віку, затверджена постановою КМУ від 12.04.2000 р. № 646 (далі – Інструкція № 646), яка тепер втратила чинність. Принципово важливим є те, що Порядок № 684 передбачає ведення обліку дітей шкільного віку, тобто осіб у віці 6–18 років, тоді як за Інструкцією № 646 крім дітей і підлітків віком від 6 до 18 років також обліковувались діти, яким до 1 вересня року виповнювалося 5 років.

Організація обліку покладалась на обласні, Київську та Севастопольську міські, районні, районні в містах Києві та Севастополі держадміністрації разом із органами місцевого самоврядування (далі – ОМС). Відтепер облік має здійснюватись у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Організацію обліку згідно з Порядком № 684 покладено на райдержадміністрації та міські, селищні, сільські ради, включаючи об’єднані територіальні громади (далі – ОТГ). Ці структури названо уповноваженими органами. До роботи уповноважених органів залучатимуться відповідні тероргани Нацполіції та служб у справах дітей.

Визначено, що облік дітей, які проживають чи перебувають на певній території, уповноважені органи мають вести шляхом створення та постійного оновлення реєстру даних про них, причому окремо на кожний рік народження. Уповноважені органи (включаючи місцеві ради) повинні, по-перше, визначити структурний підрозділ чи посадову особу, які відповідатимуть за цей реєстр, та закріпити територію обслуговування за належними до сфери їх управління загальноосвітніми навчальними закладами.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
30.09.2025
Продаж землі без торгів: алгоритм дій для органів місцевого самоврядування
У статті розповімо, як органам місцевого самоврядування уникнути типових помилок у процесі підготовки рішень і договорів купівлі-продажу земельних ділянок без проведення земельних торгів. Органи місцевого самоврядування можуть отримати додаткові надходження до місцевих бюджетів від продажу земельних...
31.07.2025
Повернення до бюджету несплаченої орендної плати за землю: алгоритм дій ОМС
У статті наведено порядок дій для стягнення до місцевого бюджету плати за бездоговірне використання землі під об’єктами нерухомого майна. Ознайомлення з підходами судів до вирішення подібних справ дозволяє скласти примірний алгоритм дій громади, яка прагне ефективно захистити свої права та заб...
18.09.2025
Особливості фінансування комунального підприємства в перехідний період
Зі статті дізнаєтеся, які форми та умови надання фінансової підтримки комунальним підприємствам передбачає законодавство після скасування Господарського кодексу. Фінансовий план є основним плановим документом для комунального підприємства (далі – КП), який визначає джерела фінансування та напр...
Нове
18.09.2025
Особливості фінансування комунального підприємства в перехідний період
Зі статті дізнаєтеся, які форми та умови надання фінансової підтримки комунальним підприємствам передбачає законодавство після скасування Господарського кодексу. Фінансовий план є основним плановим документом для комунального підприємства (далі – КП), який визначає джерела фінансування та напр...
22.08.2025
Ефективний захист фінансових інтересів громади: правові механізми стягнення заборгованості з орендної плати за землю
У статті описано наслідки невжиття заходів щодо погашення заборгованості з орендної плати за землю для посадових осіб, способи захисту інтересів громади та вимоги місцевої ради – орендодавця до орендарів. Матеріальною та фінансовою основою місцевого самоврядування є, зокрема, землі, що належат...
07.08.2025
Як збільшення нормативної грошової оцінки землі сприяє наповненню місцевих бюджетів
У статті на прикладах розповімо про те, нормативна грошова оцінка яких земель збільшує в десятки разів надходження орендної плати за землю до місцевого бюджету. Надходження від плати за землю, зокрема орендної плати, є важливим джерелом наповнення місцевого бюджету та забезпечення фінансової самодос...
Кращі матеріали