Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Інвентаризація пенсійних справ: що це дасть

21.11.2018

Тема інвентаризації наприкінці року не сходить зі шпальт бухгалтерських видань. Тож у нас вона зазвичай асоціюється лише з перевіркою активів та зобов'язань на підприємствах, в установах. Проте останнім часом багато говорять про інвентаризацію пенсійних справ. Як і для чого вона проводитиметься, спробуємо розібратись.

Що є передумовою проведення інвентаризації пенсійних справ?

До завдань, що покладаються на ПФУ згідно з Положенням про Пенсійний фонд України, затвердженим постановою КМУ від 23.07.14 р. № 280, належить організація, координація та контроль роботи територіальних органів, зокрема, щодо:

  • забезпечення додержання підприємствами, установами, організаціями та громадянами, іноземцями вимог актів законодавства про пенсійне забезпечення;
  • унесення відомостей до реєстру застрахованих осіб та їх використання;
  • здійснення контролю за достовірністю документів, поданих для призначення пенсії, призначенням (перерахунком) і виплатою пенсій та іншими виплатами, що здійснюються за рахунок коштів ПФУ;
  • застосування штрафних санкцій, передбачених законом, тощо.

Тож із метою перевірки правильності призначення та виплати пенсій, а також упровадження електронних пенсійних справ на базі централізованих інформаційних технологій у 2018–2019 роках згідно з постановою правління ПФУ від 03.09.18 р. № 19-1 (далі – Постанова № 19-1) проводитиметься інвентаризація пенсійних справ.

Додамо: головні управління ПФУ в областях, м. Києві мають провести інвентаризацію пенсійних справ одержувачів пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) до 31.08.19 р. (крім справ внутрішньо переміщених осіб), а до 01.10.19 р. – подати один примірник акта інвентаризації до ПФУ.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
31.07.2025
Повернення до бюджету несплаченої орендної плати за землю: алгоритм дій ОМС
У статті наведено порядок дій для стягнення до місцевого бюджету плати за бездоговірне використання землі під об’єктами нерухомого майна. Ознайомлення з підходами судів до вирішення подібних справ дозволяє скласти примірний алгоритм дій громади, яка прагне ефективно захистити свої права та заб...
25.07.2025
Допомога на оздоровлення працівникам: таблиця-підказка
У таблиці узагальнено інформацію щодо обов’язковості, розміру та умов виплати допомоги на оздоровлення різним категоріям працівників бюджетних установ. Працівникам бюджетної сфери допомога на оздоровлення до відпустки може виплачуватися як в обов’язковому порядку, так і за дотримання пев...
10.07.2025
Передавання в оренду земельних ділянок під полезахисними лісосмугами: покрокова інструкція для громад
Завданням цієї статті є надання громадам покрокового алгоритму передавання в оренду земельних ділянок під полезахисними лісосмугами. У громади має бути чіткий алгоритм дій щодо передання земельних ділянок під полезахисними лісовими смугами в оренду, якщо вона не бажає піти іншим шляхом, наприклад ст...
Нове
22.08.2025
Ефективний захист фінансових інтересів громади: правові механізми стягнення заборгованості з орендної плати за землю
У статті описано наслідки невжиття заходів щодо погашення заборгованості з орендної плати за землю для посадових осіб, способи захисту інтересів громади та вимоги місцевої ради – орендодавця до орендарів. Матеріальною та фінансовою основою місцевого самоврядування є, зокрема, землі, що належат...
07.08.2025
Як збільшення нормативної грошової оцінки землі сприяє наповненню місцевих бюджетів
У статті на прикладах розповімо про те, нормативна грошова оцінка яких земель збільшує в десятки разів надходження орендної плати за землю до місцевого бюджету. Надходження від плати за землю, зокрема орендної плати, є важливим джерелом наповнення місцевого бюджету та забезпечення фінансової самодос...
30.12.2024
Чи може бюджетна установа обмежити видатки на охорону праці?
Закон від 14.10.1992 № 2694-ХІІ «Про охорону праці» (далі – Закон № 2694) передбачає спрямування на заходи з охорони праці щонайменше 0,5 % фонду оплати праці за попередній рік. В умовах воєнного періоду є дефіцит бюджетних коштів. Як бюджетним установам фінансувати заходи з охорон...
Кращі матеріали