Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Нормативно-правове забезпечення обліку зобов’язань

05.12.2016 664 0 1

Нормативні документи:

Загальні норми та термінологія

Бухгалтерський облік зобов’язань у держсекторі потрібно розглядати без відриву середовища, у якому функціонують установи держсектора, тобто без відриву від бюджетного процесу. Головним плановим фінансовим документом бюджетної установи є кошторис. Кошторис, з одного боку, визначає надходження бюджетної установи, з іншого – розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань.

Водночас, як визначено в БК, бюджетне асигнування – це повноваження розпорядника бюджетних коштів, надане відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетного зобов’язання та здійснення платежів, яке має кількісні, часові та цільові обмеження.

Бюджетні установи ведуть бухоблік відповідно до НП(С)БО та інших нормативно-правових актів щодо ведення бухобліку в порядку, установленому Мінфіном (ч. 2 ст. 56 БК).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали