Слово редактора Uteka-Бюджет від 29.11.2022
Шановні колеги!
Усе більше бюджетних установ, адаптуючись до відключення електроенергії, приймають рішення придбати генератор. Таке придбання не усуває проблеми загалом, але дозволяє забезпечити виконання, принаймні, нагальних завдань установи. Проте після придбання генератора виникає безліч питань, пов’язаних з його експлуатацією. Тому ми підготували статтю, в якій розповідаємо: як обрати субрахунок для обліку генератора; якими проведеннями відобразити операції із придбання у бухобліку; як визначити норму списання пального; чи потрібно сплачувати екологічний податок, та наводимо зразок наказу про призначення особи, відповідальної за експлуатацію генератора.
Придбання генератора: як його обліковувати та списувати пальне
Питання виплати премій завжди є актуальним для бюджетних установ. Зазвичай розмір та порядок її виплати прописується в додатках до колективного договору. Тому можлива ситуація, коли колективний договір передбачає обов’язкову виплату премії, а воєнний стан диктує свої правила. Як наслідок, у роботодавців виникає дилема щодо доцільності та законності преміювання своїх працівників. Як її вирішити – читайте у статті.
Премія під час війни: чи можна не виплачувати?
Наступного тижня ви отримаєте чергову добірку корисних та актуальних статей, зокрема про:
- скасування заборони на сумісництво керівних працівників бюджетних установ;
- облік страхових виплат у разі, якщо службовий автомобіль потрапив у ДТП.
Натхнення в роботі!
З повагою
Наталія Чередник,
головний редактор порталу «Баланс-Бюджет»
Коментарі до матеріалу