Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Чи виплачується премія керівникові, якщо він відсутній на роботі?

26.06.2019 458 0 0

Оплата праці за професіями та галузями: запитання-відповіді (частина сьома)

Чи можна виплачувати голові селищної ради премію до Дня Конституції, якщо в червні він був відсутній на роботі через тимчасову непрацездатність?

А чому б ні? Звісно, можна, однак за умови коректного документального оформлення цієї виплати.

На виконання ст. 21 Закону від 07.06.01 р. № 2493-ІІІ «Про службу в органах місцевого самоврядування» (далі – Закон № 2493) було прийнято постанову КМУ від 09.03.06 р. № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (далі – Постанова № 268), яка слугує нормативно-правовим підґрунтям для визначення умов оплати праці осіб, які обіймають відповідні посади в органах місцевого самоврядування (далі – ОМС).

Для уникнення помилок попереджуємо: на сьогодні, на жаль, недостатньо врегульовано питання повноважень ОМС у частині правил бюджетного процесу, а також використання коштів місцевого бюджету. Ідеться про те, що хоча Законом від 21.05.97 р. № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Закон № 280) передбачається деяка автономність функціонування рад та їх виконавчих органів, локальний документ з оплати праці в ОМС має відповідати нормам Постанови № 268.

Згідно із ч. 4 ст. 42 Закону № 280 селищний голова зобов‘язаний здійснювати надані йому законодавством повноваження, виконувати акти відповідних органів. Нагадаємо: селищний голова є розпорядником бюджетних коштів і має використовувати їх лише за призначенням, визначеним радою.

Повна версія доступна тільки передплатникам