Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Ревізія службових відряджень

27.07.2018 1553 0 4

Із цієї статті ви дізнаєтеся: якими нормативними документами керується перевіряючий, як проводиться ревізія службових відряджень та які найважливіші моменти цієї процедури.

Основними нормативними документами, що регулюють правові засади проведення ревізії витрат на відрядження працівників бюджетних установ, є:

Ревізія доцільності і законності витрат на відрядження працівників органів державної влади, установ та організацій, що повністю або частково фінансуються за рахунок бюджетних коштів, розпочинається з перевірки наявності документів, що підтверджують зв’язок службового відрядження з основною діяльністю установи (організації). Такими документами є:

  • звіт про відрядження;
  • договори, контракти;
  • запрошення приймаючої сторони, діяльність якої збігається з діяльністю установи, яка направляє у відрядження,
  • документи, що засвідчують участь відрядженої особи в переговорах, конференціях або симпозіумах, інших заходах, які проводяться за тематикою, що збігається з діяльністю установи, яка відрядила працівника.

Обов’язково перевіряється наявність наказу (розпорядження) керівника про направлення працівника у відрядження, який містить такі реквізити: строк відрядження, пункт призначення, назва підприємства, куди відряджається працівник, мета та службове завдання.

Повна версія доступна тільки передплатникам