Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Перевірка розрахунків за комунальні послуги

15.05.2019 1694 0 1

У консультації розкажемо, як перевіряють контролери стан розрахунків за комунальні послуги, отримані бюджетними установами, та розглянемо найпоширені помилки, яких припускаються керівники та бухгалтери установ під час планування, фактичного споживання та оплати таких послуг.

Головними документами, якими керуються бюджетні установи в процесі діяльності, є:

  • Бюджетний кодекс (далі – БК);
  • Закон від 16.07.99 р. № 996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон № 996).

Завдання контролера – перевірити, як бюджетна установа виконує норми цих та інших (з огляду на напрями перевірки) документів.

Під час перевірки розрахунків за комунальні послуги контролери приділяють особливу увагу таким документам, як:

  • бухгалтерські облікові регістри: Меморіальні ордери № 4 «Накопичувальна відомість за розрахунками з дебіторами» та № 6 «Накопичувальна відомість за розрахунками з кредиторами» (їх форми затверджено наказом Мінфіну від 08.09.17 р. № 755);
  • первинні документи, які додаються до облікових регістрів: рахунки, акти виконаних робіт, акти звірок взаєморозрахунків тощо;
  • лімітні довідки на споживання енергоносіїв, інвентарні плани;
  • договори з постачальниками комунальних послуг;
  • договори оренди.

Повна версія доступна тільки передплатникам