Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Подано п’ять тендерних пропозицій: у який строк їх треба розглянути?

У процедурі закупівлі беруть участь п’ять учасників. Якщо виходити з норм закупівельного закону, то строк розгляду тендерної пропозиції кожного учасника може бути продовжено на 20 робочих днів. Чи правильно, що загальний розгляд тендерних пропозицій в сумі буде продовжено на 100 робочих днів?

Питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій урегульовано в ст. 28 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922). Як передбачено абзацом першим ч. 4 ст. 28 Закону № 922, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозицію якого за результатом оцінки визначено найбільш економічно вигідною. Строк розгляду саме такої тендерної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів (далі – р. д.) із дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.

Водночас замовник може продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 р. д. Зауважимо, що згідно із Законом № 922 таке продовження має бути аргументованим. Крім того, замовник має оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про таке продовження строку розгляду тендерної пропозиції.

Варто зазначити, що законодавець не розшифровує, як саме має бути аргументоване продовження строку. Вважаємо, що одним із аргументів може бути той факт, що замовник звернувся до відповідного органу чи організації з метою перевірки інформації, наданої учасником у тендерній пропозиції, на предмет її достовірності.

Нагадаємо, що відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону № 922 замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв наявність підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 цього Закону, або факту зазначення в тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Нове
24.01.2023
Держзакупівлі та конфіденційна інформація
Воєнний стан установлює нові правила оприлюднення інформації про закупівлі. Поки діяла постанова КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі – Постанова № 169), вимоги щодо оприлюднення ...
12.09.2022
Вимоги щодо локалізації в закупівлях: для кого, коли та як?
З 14 липня цього року набули чинності норми Закону від 16.12.2021 № 1977-IX «Про внесення змін до Закону «Про публічні закупівлі». Відтепер замовники, які купують певний товар, мають ураховувати вимоги щодо локалізації. Розглянемо детально, що означає цей термін у розумінні закупів...
05.09.2022
Чи можна закупити дизпаливо через ProZorro Market?
Виникла потреба в дизельному пальному (для перевезення учнів), очікувана вартість – 190 тис. грн. Чи можна здійснити закупівлю через ProZorro Market безпосередньо, без запиту цінової пропозиції за постановою КМУ від 28.02.2022 № 169  (не є зона бойових дій)? Закупівлі Виникла потреба в д...