Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Повноваження та оплата праці осіб, які контролюють надання соцпослуг

27.02.2019 503 0 0

Оплата праці по професіях та галузях бюджетників: запитання - відповіді

На сьогодні державою встановлено низку гарантій щодо соціального захисту багатьох категорій осіб. Розглянемо, на кого покладаються контрольні функції щодо реалізації, зокрема, такої гарантії, як надання допомоги, передбаченої Законом від 01.06.2000 р. № 1768-ІІІ «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім‘ям» (далі – Закон № 1768), та які повноваження цих працівників.

Хто здійснює контроль за наданням соцдопомоги?

Згідно зі ст. 11 Закону № 1768 покриття витрат на виплату державної соцдопомоги малозабезпеченим сім‘ям здійснюється за рахунок субвенції з держбюджету до місцевого бюджету. Також передбачено можливість здійснення доплат до розмірів цієї держдопомоги коштом місцевих бюджетів та спеціально створених регіональних фондів соцдопомоги органів місцевого самоврядування (далі – ОМС).

Зазначимо: призначення соцдопомоги та здійснення контролю за її наданням провадиться місцевими держадміністраціями.
У ст. 12 Закону № 1768 передбачено, що для ведення обліку сімей – одержувачів допомоги, контролю за своєчасністю її виплати, організації нормативно-довідкової інформації тощо Мінсоцполітики має створити єдину обліково-інформаційну систему.

Тобто, оскільки на виплату соцдопомоги спрямовуються бюджетні кошти, має бути й порядок здійснення процедур контролю за правильністю надання цієї допомоги та використання коштів бюджету.

Повна версія доступна тільки передплатникам