Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Коли застосовують коефіцієнт коригування?

08.05.2019 733 0 0

Оплата праці за професіями та галузями: запитання-відповіді (частина п’ята)

На початку 2019 року в комунальному підприємстві (далі – КП) відбулося чергове підвищення посадових окладів. Керівник підприємства йде у відпустку. Умови оплати його праці визначено контрактом. Чи проводити коригування для обчислення суми його відпусткових?

Передусім нагадаємо, що економічні, правові та організаційні засади оплати праці працівників, які перебувають у трудових відносинах на підставі трудового договору з підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності та господарювання (далі – установи) визначає Закон від 24.03.95 р. № 108/95-ВР «Про оплату праці» (далі – Закон № 108). Відповідно до ст. 8 Закону № 108 держава здійснює регулювання оплати праці працівників підприємств усіх форм власності.

Державні гарантії та відносини, пов’язані з відпусткою, також регулюються Конституцією, КЗпП, Законом від 15.11.96 р. № 504/96-ВР «Про відпустки» (далі – Закон № 504), іншими законами та нормативно-правовими актами.

Відповідно до ст. 2 розд. І Закону № 504 право на відпустки мають громадяни України, які перебувають у трудових відносинах із установами незалежно від форм власності, виду діяльності та галузевої належності, а також працюють за трудовим договором у фізичної особи.

Умови оплати праці керівників КП визначаються контрактом з урахуванням положень постанови КМУ від 19.05.99 р. № 859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств» (далі – Постанова № 859).

Повна версія доступна тільки передплатникам