Табель обліку робочого часу
Оплата праці за професіями та галузями: запитання-відповіді (частина одинадцята)
Установлення робочого часу в установі та його дотримання має за мету налагодження стійкого робочого процесу. І якщо б не було єдиного порядку ведення обліку робочого часу, то було б дуже важко відстежувати виконання робіт як окремими працівниками, так і структурними підрозділами загалом. Отже, розглянемо порядок ведення табеля обліку робочого часу.
Табель обліку робочого часу (далі – Табель) містить перелік прізвищ імен та по батькові всіх працівників структурних підрозділів або установи загалом із відмітками про використання робочого часу протягом облікового періоду.
Відповідно до листа Мінпраці та соцполітики від 13.05.10 р. № 140/13/116-10 ведення Табеля є обов’язковим. Табель зазвичай ведеться в електронному та паперовому вигляді. Ведення лише в електронному вигляді не допускається.
Типова форма № П-5 табеля, затверджена наказом Держкомстату від 05.12.08 р. № 489, має рекомендаційний характер і складається з мінімальної кількості показників, необхідних для заповнення форм державних статистичних спостережень. За потреби її можна доповнити іншими показниками, необхідними для обліку робочого часу в установі. Водночас слід пам’ятати, що в Табелі мають відображатися всі позиції, які застосовуються в установі для працівників.
Можна застосовувати й іншу форму Табеля, але вона обов’язково має забезпечити первинний облік показників використання робочого часу, явок та неявок працівників, визначених формами державних статистичних спостережень із праці (лист Держстату від 12.01.12 р. № 9/4-10/9, далі – Лист № 9).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року