Оптимізуємо штат працівників в установі
Чи часто ми чуємо про «роздутість» штату персоналу установи? А як часто виникають сумніви з приводу добирання кадрів, якщо працівники не встигають у строки виконати свою роботу? А щодо структури установи: скільки має бути відділів, секторів, департаментів, хто їх очолюватиме, які професії слід обирати тощо? Упевнені, що це непоодинокі питання. На жаль, відповіді на них різні, не завжди точні. Що має знати кадровик і економіст у разі виникнення потреби в оптимізації штату працівників в установі – далі у статті.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року