Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Оформлення наказу (розпорядження) про прийняття на роботу

15.05.2019 1959 0 0

Оскільки в установах до обов’язків бухгалтера часто додається складання та ведення кадрової документації, пропонуємо низку публікацій із питань діловодства. Сьогодні розглянемо, як складати наказ про прийняття на роботу.

Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу – це розпорядчий документ, який видає керівник державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, будь-якої іншої юридичної особи (далі – установа) на підставі трудового договору або заяви працівника про прийняття на роботу.

Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу зазвичай оформлюють на спеціальному бланку. Такий бланк має бути спроектований і виготовлений з урахуванням вимог Національного стандарту «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163–2003).

В установах із великим обігом кадрових документів цей розпорядчий документ доцільно оформляти з використанням трафаретної уніфікованої форми, що дозволяє значно скоротити час на підготовку та опрацювання цих документів (див. зразок 1 у кінці консультації).

У малих установах, як правило, усі види кадрових наказів оформлюють у довільній формі (див. зразок 2) з урахуванням вимог ДСТУ 4163–2003 і на підставі власної інструкції з діловодства, де ці вимоги мають бути детально прописані.

Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу, оформлений на бланку, максимально може складатися з таких реквізитів:

Повна версія доступна тільки передплатникам