Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Як поновити втрачену трудову книжку

27.03.2020 488 0 0

Умови та оплата праці в бюджетних установах (частина 4)

У цій консультації ми розкажемо про алгоритм дій щодо поновлення трудової книжки працівника, а також про деякі нюанси оформлення її дубліката.

Трудова книжка (далі – ТК) – це основний документ про досвід роботи працівника. Як і будь-який інший документ, її можна втратити або зіпсувати. Аби виправити таку неприємну ситуацію, зазвичай видається дублікат ТК.

Причини втрати ТК можуть бути різними, зокрема:

  • загублена самим працівником або роботодавцем;
  • вкрадена як у працівника, так і в роботодавця;
  • пошкоджена;
  • відсутній доступ до неї.

У будь-якому разі завдання особи, на яку покладено виконання кадрової роботи, сприяти працівникові у відновленні ТК.

Повна версія доступна тільки передплатникам