Як поновити втрачену трудову книжку
Умови та оплата праці в бюджетних установах (частина 4)
У цій консультації ми розкажемо про алгоритм дій щодо поновлення трудової книжки працівника, а також про деякі нюанси оформлення її дубліката.
Трудова книжка (далі – ТК) – це основний документ про досвід роботи працівника. Як і будь-який інший документ, її можна втратити або зіпсувати. Аби виправити таку неприємну ситуацію, зазвичай видається дублікат ТК.
Причини втрати ТК можуть бути різними, зокрема:
- загублена самим працівником або роботодавцем;
- вкрадена як у працівника, так і в роботодавця;
- пошкоджена;
- відсутній доступ до неї.
У будь-якому разі завдання особи, на яку покладено виконання кадрової роботи, сприяти працівникові у відновленні ТК.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року