Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Як створити структурний підрозділ в установі

20.03.2019 1996 0 1

Реформування держслужби продовжується

Розглянемо структуру органів виконавчої влади, які саме підрозділи та за яких умов можуть створюватися та функціонувати в ньому, якими мають бути їх штатна чисельність і назви посад керівних працівників, як діяти, якщо кількість працівників або обсяг роботи не дозволяє створити структурний підрозділ. Цей матеріал стане у пригоді керівникам ОМС і допоможе уникнути помилок, визначаючи структуру свого виконавчого органу.

Відповідно до постанови КМУ від 12.03.05 р. № 179 «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій» у складі центральних органів виконавчої влади можуть утворюватися такі структурні підрозділи (якщо інше не передбачено актами, які мають вищу юридичну силу): департамент, управління, відділ і сектор.

Департамент – структурний підрозділ, що створюється для виконання основних завдань високого ступеня складності (багатогалузевість, багатофункціональність, програмно-цільовий напрям діяльності), координації роботи, пов’язаної з виконанням таких завдань, за умови, що в його складі буде не менш як 4 відділи. У разі якщо штатна чисельність департаменту перевищує 32 одиниці, до його складу можуть входити управління (не менше двох).

Департамент очолює директор. Директор департаменту, штатна чисельність якого не перевищує 32 одиниці, може мати не більше двох заступників – начальників відділів. Якщо штатна чисельність департаменту – понад 32 одиниці, його директор може мати не більше трьох заступників, у тому числі одного заступника, який не очолює відділ (управління).

Управління (самостійний відділ) – структурний підрозділ одногалузевого чи однофункціонального спрямування. До складу управління належать не менш як 2 відділи. Самостійний відділ утворюється зі штатною чисельністю не менш як 5 одиниць.

Повна версія доступна тільки передплатникам