Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Електронні трудові книжки: є зміни

11.07.2022 362 0 0

Пенсійний фонд затвердив зміни до порядку та черговості подання відомостей про трудову діяльність працівників (постанова правління ПФУ від 01.06.2022 № 8-3, зареєстрована в Мін’юсті 15.06.2022 № 658/37994, далі – Постанова № 8-3). Передбачено, що такі відомості потрібно подавати в будь-який період протягом п’яти років із дня початку дії Закону від 05.02.2021 № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (далі – Закон № 1217). Розглянемо зазначені зміни, а також питання, що виникають під час подання електронних книжок до ПФУ.

Повна версія доступна тільки передплатникам