Електронні трудові книжки: є зміни
Пенсійний фонд затвердив зміни до порядку та черговості подання відомостей про трудову діяльність працівників (постанова правління ПФУ від 01.06.2022 № 8-3, зареєстрована в Мін’юсті 15.06.2022 № 658/37994, далі – Постанова № 8-3). Передбачено, що такі відомості потрібно подавати в будь-який період протягом п’яти років із дня початку дії Закону від 05.02.2021 № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (далі – Закон № 1217). Розглянемо зазначені зміни, а також питання, що виникають під час подання електронних книжок до ПФУ.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року