Інвентаризація пенсійних справ: що це дасть
Тема інвентаризації наприкінці року не сходить зі шпальт бухгалтерських видань. Тож у нас вона зазвичай асоціюється лише з перевіркою активів та зобов'язань на підприємствах, в установах. Проте останнім часом багато говорять про інвентаризацію пенсійних справ. Як і для чого вона проводитиметься, спробуємо розібратись.
Що є передумовою проведення інвентаризації пенсійних справ?
До завдань, що покладаються на ПФУ згідно з Положенням про Пенсійний фонд України, затвердженим постановою КМУ від 23.07.14 р. № 280, належить організація, координація та контроль роботи територіальних органів, зокрема, щодо:
- забезпечення додержання підприємствами, установами, організаціями та громадянами, іноземцями вимог актів законодавства про пенсійне забезпечення;
- унесення відомостей до реєстру застрахованих осіб та їх використання;
- здійснення контролю за достовірністю документів, поданих для призначення пенсії, призначенням (перерахунком) і виплатою пенсій та іншими виплатами, що здійснюються за рахунок коштів ПФУ;
- застосування штрафних санкцій, передбачених законом, тощо.
Тож із метою перевірки правильності призначення та виплати пенсій, а також упровадження електронних пенсійних справ на базі централізованих інформаційних технологій у 2018–2019 роках згідно з постановою правління ПФУ від 03.09.18 р. № 19-1 (далі – Постанова № 19-1) проводитиметься інвентаризація пенсійних справ.
Додамо: головні управління ПФУ в областях, м. Києві мають провести інвентаризацію пенсійних справ одержувачів пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) до 31.08.19 р. (крім справ внутрішньо переміщених осіб), а до 01.10.19 р. – подати один примірник акта інвентаризації до ПФУ.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року