Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Заяву-розрахунок на фінансування допомоги на поховання застрахованої особи можна подати через вебпортал електронних послуг ПФУ 

07.06.2023 400 0 0

Статтею 23 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» №1105-XIV визначено, що допомога на поховання застрахованої особи призначається члену сім’ї померлого або особі, яка здійснила поховання, на підставі заяви, документа, що посвідчує особу, та витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть або довідки про смерть. 

Пенсійним фондом України доопрацьовано програмне забезпечення в частині реалізації можливості подання даної заяви-розрахунку через електронний кабінет страхувальника. Для цього в електронному кабінеті на вебпорталі https://portal.pfu.gov.ua/ необхідно обрати тип заяви-розрахунку «Паперові документи» та тип додатку – «Додаток 3». Також можна долучити додаткові документи, зокрема ті, що є підставою для призначення допомоги. 

Водночас існує можливість подати заяву-розрахунок у паперовій формі до Сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України за основним місцем обліку страхувальника. 

Допомога на поховання призначається не пізніше дня, що настає за днем звернення, і виплачується не пізніше наступного робочого дня після отримання страхувальником страхових коштів. Звернутись за призначенням даної страхової виплати необхідно в термін не пізніше шести календарних місяців з дня смерті застрахованої особи. Розмір допомоги становить 4100,0 грн.

https://portal.pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу