Для успішного проведення закупівельної процедури важливо правильно визначити код предмета закупівлі. Помилка у цьому питанні є підставою для оскарження процедури закупівлі.
Розглянемо, як визначити код та назву предмета закупівлі для шкільного приладдя згідно з чинним законодавством. Додатково пояснимо, як запобігти дискримінації учасників. Збираєтесь закуповувати товари для школи?
Обираємо вид предмета закупівлі
Предметом закупівлі вважаються товари/роботи/послуги, котрі замовник закуповує у межах єдиної закупівельної процедури. Учасники подають щодо них свої тендерні пропозиції. Згідно з п. 34. ч. 1 ст. 1 Закону № 922, меблі, обладнання для навчання, дидактичні матеріали - це саме товари.
Товари - це продукція, об’єкти будь-якого типу та призначення, зокрема сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому/рідкому/газоподібному стані. Крім того, до товарів відносять послуги з постачання таких товарів, якщо вони не дорожчі за самі товари.
Таким чином, визначати предмет закупівлі для шкільного приладдя слід як для товарів, керуючись пунктом 3 розділу І Порядку № 708, а саме:
Код та назва предмета закупівлі для шкільного приладдя
Щоб уникнути проблем із визначенням предмету закупівлі, розглянемо коди ЄСЗ та найменування предмета закупівлі для шкільних меблів, обладнання для навчального процесу, дидактичних матеріалів.
Шкільні меблі
Користуючись пошуком у ЄЗС, одразу бачимо код 39160000-1 «Шкільні меблі». Однак не зрозуміло, чи підходить цей код, або необхідна деталізація. За наведеним класом у ЄЗС присутні різні категорії:
Через те, що код для предмета закупівлі визначається за показником четвертої цифри, обираємо код 39160000-1 «Шкільні меблі». А ось у самій назві предмету закупівлі вказуємо, які конкретно товари необхідно закупити. Приміром:
Робимо висновок: закуповувати парти та стільці можна не тільки окремо, але й комплектом. У будь-якому випадку, предмет закупівлі визначаємо за показником четвертої цифри ЄЗС.
news.dzo.com.ua