Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Друга квитанція - підтвердження прийняття звітності поданої через Е-кабінет

22.08.2022

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз'яснюють, платники мають право обирати один із трьох способів подання звітності до контролюючого органу. Як свідчить статистика, більшість платників користуються сервісом «Електронний кабінет».

Податківці звертають увагу, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до ПКУ, законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 851) та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги». Крім цього, наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) затверджено Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами. Даним документом встановлено, що створення електронного документа завершується накладанням на нього кваліфікованого електронного підпису підписувача (підписувачів) та печатки (за наявності).

Після цього здійснюється  шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень та його надсилання  у форматі (стандарті) з використанням телекомунікаційних мереж до адресата протягом операційного дня. Контролюючий орган,  після отримання електронного документа, забезпечує його  перевірку.

При цьому, така автоматизована перевірка здійснюється у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня.

Автору електронного документа, протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня, надсилається перша квитанція. У першій квитанції повідомляється про результати автоматизованої. У разі її негативних результатів у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується.

Електронний документ вважається не одержаним адресатом, якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція. Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та Порядком №557, формується друга квитанція. Саме друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.

Проте  датою та часом прийняття звітності контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

https://cv.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
18.03.2025
Щодо обов'язку роботодавця зберігати трудові книжки працівників
Влаштувалася нещодавно на роботу і хочу, щоб моя трудова книжка зберігалася у роботодавця, написала про це заяву. Однак роботодавець відповів, що трудова книжка має зберігатися у працівника, бо його може бути оштрафовано за порушення правил зберігання трудових книжок. Чи може роботодавець на підстав...
12.03.2025
Лист Мінекономіки: Щодо розрахунку середньої заробітної плати
Лист Мінекономіки від 07.03.2025 № 2704-25/20968-01 щодо розрахунку середньої заробітної плати
08.04.2025
Лист ПФУ: Щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за сумісництвом
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СТРАХОВИХ ВИПЛАТ, СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ   ЛИСТ від 28.03.2025 р. № 2800-030401-8/20889   (Витяг)   Розглянувши [...] запит [...] щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за суміс...
Нове
06.06.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (02.06.2025 - 06.06.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   Інфографіка: закон про нову систему оплати праці державних службовців Запроваджені зміни в системі оплати праці державних службовців, хоча і не стосуються безпосередньо місцевого самоврядування, можуть суттєво вплинути на ефективність взаємодії між місцевими ор...
06.06.2025
Як застосовувати КЕКВ 2210 та 3110: що необхідно знати установам державного сектору
Ми отримали кілька цікавих кейсів від користувачів і хочемо поділитися ними, щоб ви могли використати ці приклади у своїй роботі. Під час реєстрації договорів Казначейство надало офіційне тлумачення норм законодавства щодо застосування кодів економічної класифікації видатків (КЕКВ). Незалежно від ...
06.06.2025
Мін’юст: Як встановити порядок користування спільним майном за допомогою договору?
Проблематика здійснення права спільної власності залишається актуальною, що підтверджується не лише в межах поділу спільного майна (зокрема, у разі розірвання шлюбу, спадкування або набуття права власності за договором дарування тощо), а й під час спільного володіння та користування відповідним майн...
Центр сповіщень