Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

З 1 травня в Електронному кабінеті стане доступним отримання Витягу щодо стану розрахунків

23.04.2024 187 0 0

Головне управління ДПС в Одеській області повідомляє, що в електронному кабінеті удосконалено сервіс одержання платником документа, що підтверджує стан розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами, який формується автоматизовано з накладенням кваліфікованого електронного підпису керівника економічного аналізу територіального органу ДПС (далі – Витяг щодо стану розрахунків). 

Для платників податків з 1 травня 2024 року в електронному кабінеті стане доступним отримання Витягу щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також ЄСВ на відмінну отримання такого документу тільки за звітні періоди поточного року. 

Крім того, розроблено окремий функціонал для платників, які мають податковий борг на день подання Запиту про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі – Запит) стосовно розрахунку пені, яка буде нарахована у разі погашення такого боргу поточною датою. 

Якщо платник податків у Запиті, який подається через електронний кабінет, зазначає позначку про необхідність підпису Витягу щодо стану розрахунків, то на такий документ накладається кваліфікований електронний підпис керівника підрозділу економічного аналізу територіального органу ДПС за основним місцем обліку такого платника. У разі, якщо автоматично сформований Витяг щодо стану розрахунків містить платежі, які обслуговуються не одним територіальним органом ДПС (за основним/неосновним місцем обліку платника), то забезпечується накладання кваліфікованих електронних підписів керівниками підрозділів економічного аналізу відповідних територіальних органів ДПС. Причому платнику податків стане доступним Витяг щодо стану розрахунків, на якому буде зазначено прізвище та ім’я керівника підрозділу економічного аналізу територіального органу ДПС за його основним місцем обліку. 

Покроковий алгоритм дій для платників у отриманні Витягу щодо стану розрахунків: 

1. Платник створює «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (далі - Запит) за формою «J/F1300207» в приватній частині електронного кабінету у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації» шляхом: 

  • для поля «період з «01» січня 20_року по «__» __20__року» Запиту: 
    • вибору із переліку дати, місяця та року, за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску» (далі – Витяг). За кожний рік Запит подається окремо; 
  • для поля «Розрахувати суму пені у поточному бюджетному році» (пп. 129.1.1 та 129.1.3 Податкового кодексу) Запиту: 
    • встановлення позначки для розрахунку пені, якщо у платника є податковий борг (крім ЄСВ) та він бажає визначити суму пені станом на наступний день від дня подання Запиту. Платник також може не встановлювати позначку для її розрахунку. Встановлення позначки неможливе, якщо у Запиті визначено платником період «минулі роки»; 
  • для поля «В розрізі платежів» Запиту: 
    • встановлення позначки для отримання інформації в розрізі всіх своїх платежів. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає узагальнену інформацію, без розрізу платежів; 
  • для поля «З підписом**** (станом на 1 число  звітного місяця)» Запиту: 
    • встановлення позначки для отримання Витягу з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу (далі – КЕП). Разом з цим, встановлення позначки можливе, якщо у Запиті зазначено 1-ше число місяця будь-якого року. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає інформацію без КЕП. 

2. Запит надсилається до органу ДПС за своїм основним місцем обліку. 

3. Платник отримує Витяг за формою «J/F1400207». 

ГУ ДПС в Одеській області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу