Реєстр застрахованих осіб: які дані він містить?
Про Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування розповіли під час вебінару у Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини. Спікер заходу – начальник Відділу формування електронних трудових книжок Тетяна Свиридович акцентувала увагу 44 слухачів на функціях та джерелах наповнення Реєстру застрахованих осіб.
Реєстр застрахованих осіб забезпечує:
- облік застрахованих осіб у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування та їх ідентифікацію;
- накопичення, зберігання та автоматизовану обробку інформації про страховий стаж та заробітну плату, про набуття права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються:
- Відомості про застрахованих осіб
- Інформація про набуття прав на одержання страхових виплат за всіма видами загальнообов’язкового державного соціального страхування і соціальними та іншими виплатами, передбаченими законодавством
- Електронного реєстру листків непрацездатності
Реєстр застрахованої особи містить дані про:
- статус застрахованої особи;
- статус отримувача соціальної виплати;
- дані про набутий страховий стаж застрахованої особи;
- відомості про страхувальників;
- відомості про період трудових відносин;
- відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи;
- дані пенсійної справи;
- відомості про страхові виплати;
- відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Спікер заходу надала покроковий алгоритм внесення змін/уточнень в облікову картку застрахованої особи та оцифрування трудової книжки.
https://t.me/pfvinobl
Коментарі до матеріалу