Професійна орієнтація в закладах освіти: методичні рекомендації для вчителів
Високоякісна профорієнтаційна робота у закладах освіти має вагоме значення для майбутнього здобувачів освіти. Це допомагає зорієнтувати та підготувати їх до професійної діяльності, надаючи корисну інформацію щодо розуміння світу праці, включаючи бачення власної кар'єрної траєкторії.
Своєчасна профорієнтаційна робота під час освітнього процесу сприяє професійній самоідентифікації здобувачів освіти, здійсненню самостійного та усвідомленого вибору майбутньої професії з урахуванням уподобань, здібностей, індивідуальних особливостей та запиту ринку праці для безперешкодного інтегрування у майбутню професію.
Саме тому Український інститут розвитку освіти створив «Методичні рекомендації щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які здійснюють профорієнтаційну роботу в закладах загальної середньої освіти, в тому числі з учащимися з ООП.
Методичні рекомендації допоможуть вчителям підтримати учнів у виборі професії та розробленні індивідуальної кар'єрної траєкторії.
У рекомендаціях міститься інформація щодо:
- основних шляхів інтегрування профорієнтаційної роботи;
- створення наскрізної профорієнтації;
- Hard/Soft skills у профорієнтаційній роботі;
- впровадження у профорієнтаційну роботу психодіагностичних методик;
- алгоритм успішного впровадження профорієнтаційної роботи у закладах освіти;
- корисних ресурсів.
https://pon.org.ua
Коментарі до матеріалу