Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Причини скасування звернень з оцифрування трудових книжок

19.08.2024 4 0 0

 Процедура повного завершення оцифрування трудової книжки після подання заявником скан-копії документа підтверджується статусом звернення щодо стану його опрацювання. 

Перевірити стан опрацювання документів про трудову діяльність можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України http://portal.pfu.gov.ua

  • роботодавцю — у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» (відображено всі звернення роботодавця щодо кожного працівника із відображенням статусу обробки); 
  • застрахованій особі — в особистому кабінеті користувача в розділі «Мої звернення».

Статус звернення «Виконано» свідчить, що скан-копії опрацьовані та дані про трудові відносини працівника актуалізовано.

Статус звернення «Скасовано виконання» означає, що звернення містить певні помилки, не опрацьовано та потребує повторного подання (опис причини відхилення вказано в реквізиті «Повідомлення»).

Інші статуси означають, що звернення знаходиться ще в опрацюванні фахівцями Пенсійного фонду.

Основними причинами скасування звернень з оцифрування трудових книжок є помилки, які допускають користувачі вебпорталу. 

  1.  Це трапляється у випадках, якщо скановані копій документів:
  • не належать заявнику; 
  • зроблені не з оригіналів документів або в чорно-білому форматі; 
  • відскановані неналежним чином (обрізані дати, номери наказів тощо).
  1.  Наявне порушення вимог до оформлення трудової книжки:
  • відсутня скан-копія титульної сторінки трудової книжки; 
  • відсутній підпис власника трудової книжки або запис про зміну ПІБ; 
  • відсутня печатка установи або підпис відповідальної особи.

 В електронній формі звернення в даних особи наявні помилки.

https://t.me/PensFond_dn

Коментарі до матеріалу