Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Порядок реєстрації роботодавців на своєму порталі для створення електронних трудових книжок: ПФУ

01.07.2021

Реєстрація на вебпорталі осіб, в тому числі страхувальників, які мають кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП), здійснюється автоматично. 

Разом з тим, на авторизацію користувача як страхувальника за КЕП на Вебпорталі мають право особи, яким надано право підпису як керівництву підприємства, або за допомогою кваліфікованої електронної печатки підприємства.


ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ, ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ І ЦИФРОВІЗАЦІЇ

ЛИСТ

від 23.04.2021 р. № 2800-050101-8/19625

Розглянувши Ваш запит […], що надійшов на електронну адресу Пенсійного фонду України, повідомляємо.

Відповідно до пункту 4 Розділу IV Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою Правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18.08.2015 за № 991/27436 (далі - Положення 13-1), реєстрація користувачів електронних послуг на Вебпорталі здійснюється на підставі заяв, складених за формою згідно з додатками 2, 3 Положення 13-1, поданих до органу Пенсійного фонду особисто з пред'явленням документів, що посвідчують особу. У разі подання заяв через уповноваженого представника до заяви додаються документи, що підтверджують його повноваження.

Для реєстрації страхувальників (підприємств, установ та організацій, інших юридичних осіб, утворених відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами, у тому числі філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами) як користувачів послуг Вебпорталу обов'язково вказуються:

  • повне найменування юридичної особи (страхувальника);
  • дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
  • код за ЄДРПОУ (пункт 4 Розділу IV Положення 13-1).

Водночас, реєстрація на Вебпорталі осіб, в тому числі страхувальників, які мають кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП), здійснюється автоматично.

Разом з тим, на авторизацію користувача як страхувальника за КЕП на Вебпорталі мають право особи, яким надано право підпису як керівництву підприємства, або за допомогою кваліфікованої електронної печатки підприємства.

В. о. директора Департаменту 

Дмитро ЧЕКОТУН

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.09.2025
Лист ДКСУ: щодо застосування КЕКВ 2200 та 3100
ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ   ЛИСТ від 03.09.2025 р. № 15-12-12/19271   Державна казначейська служба України розглянула [...] запит [...] щодо застосування коду економічної класифікації видатків та в межах компетенції повідомляє.   Відповідно до частини другої статті 5...
11.09.2025
Лист ПФУ: щодо обчислення середньої заробітної плати для розрахунку страхових виплат
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ЛИСТ від 22.08.2025 р. № 2800-030401-8/55839 Розглянувши [...] звернення на вебпортал Пенсійного фонду України щодо обчислення середньої заробітної плати для розрахунку страхових виплат, Пенсійний фонд України повідомляє. Постановою Кабінету Міністрів України від 14.07.202...
10.10.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (06.10.2025 - 10.10.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни для роботодавців з 2026 року Інформуємо про зміни, введені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення права осіб з інвалідністю на працю», які почнуть діяти з 01.01.2...
Нове
05.12.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (01.12.2025 - 05.12.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   Чи можна оформлювати сумісника на повну ставку та чи потрібна при цьому довідка про основне місце роботи? Такі запитання виникли в ході інформаційно-роз’яснювальної роботи, яку проводили в закладах торгівлі посадовці управління інспекційної діяльності у З...
05.12.2025
Умови призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами
Право на державну допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами(далі – допомога)мають вагітні жінки (у тому числі неповнолітні), які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, а саме:  жінки із числа військовослужбовців Збройних Сил, Д...
05.12.2025
Як правильно встановити працівнику 0.75 з повної ставки?
«Оформлення на 0.75 ставки», на «півставки» це вирази, що використовуються посадовими особами  кадрових служб, економістами і бухгалтерами, що як правило означають встановлення працівникові неповного робочого часу. У законодавстві є лише одне правове поняття, через яке р...