Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Порядок реєстрації роботодавців на своєму порталі для створення електронних трудових книжок: ПФУ

01.07.2021

Реєстрація на вебпорталі осіб, в тому числі страхувальників, які мають кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП), здійснюється автоматично. 

Разом з тим, на авторизацію користувача як страхувальника за КЕП на Вебпорталі мають право особи, яким надано право підпису як керівництву підприємства, або за допомогою кваліфікованої електронної печатки підприємства.


ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ, ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ І ЦИФРОВІЗАЦІЇ

ЛИСТ

від 23.04.2021 р. № 2800-050101-8/19625

Розглянувши Ваш запит […], що надійшов на електронну адресу Пенсійного фонду України, повідомляємо.

Відповідно до пункту 4 Розділу IV Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою Правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18.08.2015 за № 991/27436 (далі - Положення 13-1), реєстрація користувачів електронних послуг на Вебпорталі здійснюється на підставі заяв, складених за формою згідно з додатками 2, 3 Положення 13-1, поданих до органу Пенсійного фонду особисто з пред'явленням документів, що посвідчують особу. У разі подання заяв через уповноваженого представника до заяви додаються документи, що підтверджують його повноваження.

Для реєстрації страхувальників (підприємств, установ та організацій, інших юридичних осіб, утворених відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами, у тому числі філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами) як користувачів послуг Вебпорталу обов'язково вказуються:

  • повне найменування юридичної особи (страхувальника);
  • дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
  • код за ЄДРПОУ (пункт 4 Розділу IV Положення 13-1).

Водночас, реєстрація на Вебпорталі осіб, в тому числі страхувальників, які мають кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП), здійснюється автоматично.

Разом з тим, на авторизацію користувача як страхувальника за КЕП на Вебпорталі мають право особи, яким надано право підпису як керівництву підприємства, або за допомогою кваліфікованої електронної печатки підприємства.

В. о. директора Департаменту 

Дмитро ЧЕКОТУН

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.08.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (04.08.2025 - 08.08.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   Лист Мінсоцполітики: Щодо індексації заробітної плати Відповідно до статті 34 Закону України від 19.11.2024 № 4059-IX "Про Державний бюджет України на 2025 рік" (далі - Закон № 4059) визначено, що обчислення індексу споживчих цін для індексації грошових доходів...
22.08.2025
В Україні оновлено типи закладів дошкільної освіти
В Україні оновлено типи закладів дошкільної освіти. Це дасть змогу зробити садочки доступними для кожної дитини — незалежно від місця проживання чи життєвих обставин. Серед форматів:  ясла — для дітей від 3 місяців;  сімейні садочки — організовані родиною у власному ...
20.08.2025
У «Резерв+» з'явилася відстрочка для одного з подружжя, хто доглядає людину з інвалідністю
Відтепер у застосунку «Резерв+» від Міністерства оборони України оформити відстрочку може нова категорія громадян — один із членів подружжя, хто доглядає за чоловіком або дружиною з інвалідністю I чи II групи. Для оформлення такої відстрочки інформація про інвалідність має бути вн...
Нове
17.09.2025
Чи обов’язково треба заводити паперову трудову книжку працівнику, який вперше працевлаштовується на роботу?
Відповідно до частини третьої статті 24 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП)   при укладенні трудового договору громадянин, який вперше приймається на роботу, має право подати вимогу про оформлення трудової книжки Відповідно до частини другої статті 48 КЗпП на вимогу працівник...
17.09.2025
Усунення помилки, яка виникла при зчитуванні КЕП (УЕП)
Північне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків звертає увагу, що виникнення помилки «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)» має декілька причин: 1.  невірно вказано пароль до носія ключової інформації;...
17.09.2025
Відпустка без збереження заробітної плати в період дії воєнного стану
Працівник, який виїхав за кордон, отримав відпустку без збереження заробітної плати тривалістю 90 календарних днів. А чи можна її продовжити? Про це працівниця запитала в посадовців управління інспекційної діяльності у Запорізькій області, які завітали до закладу торгівлі в ході інформаційної кампан...