Получите доступ к готовым решениям, публикациям и обзорам
Подписаться

Порядок регистрации работодателей на своем портале для создания электронных трудовых книжек: ПФУ

01.07.2021 25 0 0

Регистрация на вебпортале лиц, в том числе страхователей, имеющих квалифицированный электронной подписи (далее - КЭП) осуществляется автоматически.

Вместе с тем, на авторизацию пользователя в качестве страхователя по КЭП на вебпортале имеют право лица, которым предоставлено право подписи как руководству предприятия, или с помощью квалифицированного электронной печати предприятия.


ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ, ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ І ЦИФРОВІЗАЦІЇ

ЛИСТ

від 23.04.2021 р. № 2800-050101-8/19625

Розглянувши Ваш запит […], що надійшов на електронну адресу Пенсійного фонду України, повідомляємо.

Відповідно до пункту 4 Розділу IV Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою Правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18.08.2015 за № 991/27436 (далі - Положення 13-1), реєстрація користувачів електронних послуг на Вебпорталі здійснюється на підставі заяв, складених за формою згідно з додатками 2, 3 Положення 13-1, поданих до органу Пенсійного фонду особисто з пред'явленням документів, що посвідчують особу. У разі подання заяв через уповноваженого представника до заяви додаються документи, що підтверджують його повноваження.

Для реєстрації страхувальників (підприємств, установ та організацій, інших юридичних осіб, утворених відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами, у тому числі філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами) як користувачів послуг Вебпорталу обов'язково вказуються:

  • повне найменування юридичної особи (страхувальника);
  • дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
  • код за ЄДРПОУ (пункт 4 Розділу IV Положення 13-1).

Водночас, реєстрація на Вебпорталі осіб, в тому числі страхувальників, які мають кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП), здійснюється автоматично.

Разом з тим, на авторизацію користувача як страхувальника за КЕП на Вебпорталі мають право особи, яким надано право підпису як керівництву підприємства, або за допомогою кваліфікованої електронної печатки підприємства.

В. о. директора Департаменту 

Дмитро ЧЕКОТУН

Комментарии к материалу