Щодо листування платників податків засобами електронного зв’язку в електронній формі з органами ДПС
Управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Харківській області щодо листування платників податків засобами електронного зв’язку в електронній формі з органами ДПС повідомляє наступну інформацію.
Відповідно до п. 42.4 Податкового кодексу України платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом надсилання Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (F/J1391602).
Листування контролюючих органів з такими платниками податків, які подали заяву, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надіслання документа в електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в електронний кабінет.
Платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через електронний кабінет. Датою завершення листування платника податків через електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документи через електронний кабінет.
Форми Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет та Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет та порядок їх подання затверджені наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зі змінами.
https://kh.tax.gov.ua
Коментарі до матеріалу