Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

МОН про казначейське обслуговування закладів освіти на тимчасово окупованих територіях

12.05.2022

Міністерство освіти науки і України розмістило на власному сайті алгоритм дій для відновлення обслуговування закладів освіти через органи Казначейства на тимчасово окупованих територіях.

Перший варіант алгоритму

Алгоритм дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства у разі перебування на тимчасово окупованій території та відсутності посадових осіб із правом першого/другого підпису фінансових документів:

  • призначити нових посадових осіб із правом першого/другого підпису фінансових документів (керівник, бухгалтер);
  • створити копії наявних баз даних або узагальнити паперові носії, які містять необхідну в подальшому первинну бухгалтерську інформацію, для можливості відновлення фінансової роботи;
  • звернутися до органу Казначейства на підконтрольній українській владі території щодо здійснення розрахунково-касового обслуговування та надати необхідні документи за вимогою органу Казначейства відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590.

Довідково

Відповідно до пункту 18 Порядку у разі виконання повноважень Казначейством в особливому режимі відкриття асигнувань із державного бюджету за видатками здійснюється, зокрема, в такій черговості:

  • в першу чергу за видатками загального фонду державного бюджету:
  • на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану;
  • на оплату праці працівників бюджетних установ; нарахування на заробітну плату.
  • згенерувати ключі електронного цифрового підпису для нових посадових осіб в органах Казначейства на підконтрольній українській владі території;
  • налаштувати під‘єднання до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство»;
  • відновити роботу.

Довідково: протягом часу, необхідного для оформлення ключів ЕЦП, документи для оплати можна надати до органів Казначейства на паперових носіях. 

Другий варіант алгоритму 

Алгоритм дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства в разі перебування на тимчасово окупованій території та відсутності ключів електронного цифрового підпису (під’єднання до системи дистанційного обслуговування): 

  • створити копії наявних баз даних або узагальнити паперові носії, які містять необхідну в подальшому первинну бухгалтерську інформацію, для можливості відновлення фінансової роботи;
  • звернутися до органу Казначейства на підконтрольній українській владі території щодо здійснення розрахунково-касового обслуговування та надати необхідні документи за вимогою органу Казначейства відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590;
  • згенерувати ключі електронного цифрового підпису для нових посадових осіб в органах Казначейства на підконтрольній українській владі території;
  • налаштувати під’єднання до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство»;
  • відновити роботу.

Довідково: протягом часу, необхідного для оформлення ключів ЕЦП, документи для оплати можна надати до органів Казначейства на паперових носіях.

https://pon.org.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
10.10.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (06.10.2025 - 10.10.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни для роботодавців з 2026 року Інформуємо про зміни, введені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення права осіб з інвалідністю на працю», які почнуть діяти з 01.01.2...
07.11.2025
Зміни в законодавстві з 03 листопада по 07 листопад 2025 року
Уряд затвердив Порядок та умови використання вільних залишків коштів місцевих бюджетів, які утворилися на кінець 2024 року Уряд затвердив Порядок та умови використання вільних залишків коштів місцевих бюджетів, які утворилися на кінець 2024 року за рахунок додаткової дотації з державного бюджету мі...
30.09.2025
Лист ПФУ: щодо обчислення середньої заробітної плати для лікарняних після липневих змін
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СТРАХОВИХ ВИПЛАТ, СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ ЛИСТ від 17.09.2025 р. № 2800-030401-8/62282 (Витяг) Розглянувши [...] інформаційний запит [...] щодо обчислення середньої заробітної плати, Пенсійний фонд України повідомля...
Нове
26.12.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (22.12.2025 - 26.12.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   Лист ПФУ: як рахувати лікарняні, якщо один відпрацьований день без зарплати Відповідно до частини першої статті 15 Закону України від 23.09.99 № 1105-XIV "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (далі - Закон № 1105) допомога по тимчасовій непра...
26.12.2025
Чи може особа з інвалідністю працевлаштуватися за сумісництвом?
Стаття 21 Кодексу законів про працю України дозволяє працівникам укладати трудові договори одночасно на декількох підприємствах, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін. Тому людина з інвалідністю може мати основне місце роботи на одному підприємстві та працю...
26.12.2025
Збільшується розмір плати за проставлення апостиля на документах,  виданих державними архівними установами
У зв’язку з прийняттям 03 грудня 2025 року Закону України «Про Державний бюджет України на 2026 рік» та з метою належної реалізації повноважень, пов’язаних із проставленням апостиля на документах, що видаються органами юстиції, судами, державними архівними установами, а також...