Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Команда МОН підготувала довідки щодо розрахунку обсягів освітньої субвенції на 2022 рік

10.01.2022 11 0 0

Команда Міністерства освіти і науки за підтримки шведсько-українського проєкту «Підтримка децентралізації в Україні» (SKL International) підготувала інформаційні довідки щодо розрахунку обсягів освітньої субвенції для обласних бюджетів і бюджетів територіальних громад на 2022 рік.

Інформаційні довідки призначені для кращого розуміння особливостей розподілу субвенції між місцевими бюджетами, а також можуть бути джерелом інформації для засновників закладів освіти в процесі прийняття управлінських рішень щодо оптимізації та аналізу ефективності. Кожна довідка містить:

• базову інформацію про засновника, огляд розподілу субвенції, а також історію розподілу з 2018 року (або з моменту створення територіальної громади);

• підсумки розподілу та детальний розрахунок обсягу на 2022 рік згідно з формулою, що затверджена постановою Кабінету Міністрів;

• інформацію щодо змін у мережі закладів за період 5 вересня 2019 року – 5 вересня 2021 року;

• графічну інформацію, яка дозволяє порівняти динаміку та зміни окремих параметрів;

• перелік ЗЗСО (без урахування приватних, спеціальних і вечірніх);

• кількість учнів і класів опорних закладів (філії наведено окремо);

• кількість учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою;

• спеціальні відмітки, які характеризують співвідношення фактичної наповнюваності класів до розрахункової.

У разі виявлення помилкових чи застарілих даних, засновники можуть змінити їх у інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти», адже повна та достовірна інформація про заклади є важливою для формування освітньої політики в умовах децентралізації, а також коректного розрахунку освітньої субвенції на 2022 рік і наступні бюджетні періоди. Нагадаємо, Сергій Шкарлет і президент НАН України Анатолій Загородній провели робочу зустріч для узгодження діяльності у 2022 році.

https://mon.gov.ua

 

Коментарі до матеріалу