Як підтвердити страховий стаж за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV страховий стаж обчислюється за даними, наявними в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (персоніфікований облік).
Порядком підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637 визначено, що сновним документом про стаж роботи до впровадження персоніфікованого обліку є трудова книжка.
Якщо трудової книжки немає або в ній відсутні необхідні записи чи містяться неправильні, неточні дані про періоди роботи, для підтвердження стажу приймаються:
- дані персоніфікованого обліку;
- виписки або довідки, складені на основі даних, наявних в інформаційних (автоматизованих) та/або інформаційно-комунікаційних системах підприємств, установ, організацій;
- довідки, виписки з наказів;
- особові рахунки й відомості на видачу заробітної плати;
- посвідчення, характеристики;
- письмові трудові договори та угоди з відмітками про їх виконання;
- інші документи, які містять відомості про періоди роботи.
https://www.pfu.gov.ua
Коментарі до матеріалу