Як оновити особисті дані на вебпорталі Пенсійного фонду
Свої персональні дані Ви можете самостійно перевірити на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua
Якщо Ви виявили неактуальні або помилкові відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, прізвищі тощо), для виправлення / актуалізації інформації можна самостійно зробити зміни в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України. Для цього необхідно виконати наступні кроки:
1) Зайти в свій особистий кабінет за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
2) У лівому боковому меню розділу «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб».
3) Заповнити екранну форму Анкети.
4) Поставити «галочку» біля повідомлення «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних».
5) Прикріпити сканкопії документів за допомогою кнопки «Додати файли»: паспорт, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові та інші документи, що підтверджують актуальні / правильні дані.
6) Натиснути кнопку «Сформувати анкету» та підписати Анкету за допомогою КЕП:
- обрати файл ключа та ввести пароль;
- натиснути кнопку «Підписати та відправити до ПФУ»;
- після відправлення Анкети на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ».
7) Результат обробки заяви можна переглянути в розділі «Мої звернення» і, як тільки фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу «Виконано».
Також для актуалізації та виправлення персональних даних Ви можете звернутися до будь-якого Сервісного центру Пенсійного фонду України.
https://t.me/pfvinobl
Коментарі до матеріалу