На які суми можна купувати товари на Prozorro Market?
Закупівлі товарів через електронний каталог наразі постановою Уряду від від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Далі — Постанова 1178) та постановою КМУ № 822 від 14.09.2020 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (далі — Порядок).
Постанова 1178 визначає ситуації, у яких замовник може використовувати каталог.
Відповідно до Постанови 1178, сума закупівель товарів через електронний каталог не обмежена, але є певні правила застосування видів закупівель у каталозі:
Порядок визначає структуру каталогу, правила відбору постачальників, та правила використання електронного каталогу Prozorro Market.
Які види закупівель є на Prozorro Market?
Наразі Порядок передбачає два види закупівель через електронний каталог Prozorro Market:
Які умови постачання діють на Prozorro Market?
Якщо замовник планує купувати товари прямою закупівлею через електронний каталог, то обов’язково потрібно врахувати, що постачальники, як правило, встановлюють ціну у каталозі з урахуванням однієї доставки за однією адресою. При замовленні потрібно зважати на регіон доставки та мінімальну партію товару.
При здійсненні запиту ціни пропозицій замовник самостійно встановлює умови постачання та обов’язково має зазначити повний перелік таких умов у відповідному полі.
Скільки часу триває закупівля на Prozorro Market?
У середньому від оголошення до завершення, закупівлі через запит ціни пропозицій тривають 8 календарних днів, прямі закупівлі — 4 календарні дні.
Чи можна на Prozorro Market купити кілька товарів за одним договором про закупівлю?
І на прямих закупівлях і при запиті ціни пропозицій Замовник може укласти договір про закупівлю з переможцем відбору, якого було відібрано в межах четвертої цифри Єдиного закупівельного словника за результатами замовлення / запиту ціни пропозицій.
При запиті ціни пропозицій все просто: замовник формує запит ціни пропозицій на кілька товарів в межах одного коду і укладає угоду з переможцем такої закупівлі.
Щодо реалізації на прямих закупівлях, то на багатьох майданчиках є можливість вибрати товари в одного постачальника. У такому випадку можна укласти один договір про закупівлю на всі товари, які замовник придбав у одного постачальника без запиту ціни пропозицій.
https://infobox.prozorro.org