Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Формування та подання повідомлень про виплату коштів застрахованим особам

17.11.2023 109 0 0

Пенсійним фондом України реалізовано можливість формування та подання страхувальниками повідомлень про виплату коштів застрахованим особам через електронний кабінет на вебпорталі ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/).

Користувачам — страхувальникам, які зареєструвалися на вебпорталі за допомогою електронного цифрового підпису,  надано можливість з електронної форми заява-розрахунку:

  •   переглянути повідомлення, сформовані по листках непрацездатності даної заяви-розрахунку;
  •   сформувати нове повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підписати повідомлення КЕП та надіслати його до Електронного реєстру листків непрацездатності.

Для цього необхідно:

  •  в розділі “Заява-розрахунок” та Порталі ПФУ обрати необхідну “Заяву-розрахунок”;
  •  натиснути кнопку “Створити повідомлення”;
  •  в повідомленні, за необхідності, відредагувати дані та обрати листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати;
  •  внести дату виплати та виплачену суму (за рахунок коштів Фонду);
  •  після внесення всіх даних необхідно сформувати повідомлення;
  •  ретельно перевірити всі дані та відправити повідомлення до ПФУ.

Переглянути створене повідомлення та його статус роботодавець може в розділі “Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам”.

! ! ! ВАЖЛИВО

Повідомлення про виплату коштів необхідно сформувати в кабінеті страхувальника по усім заявам-розрахункам, створеним з 01.01.2023.

https://www.pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу