Формування та подання повідомлень про виплату коштів застрахованим особам
Пенсійним фондом України реалізовано можливість формування та подання страхувальниками повідомлень про виплату коштів застрахованим особам через електронний кабінет на вебпорталі ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/).
Користувачам — страхувальникам, які зареєструвалися на вебпорталі за допомогою електронного цифрового підпису, надано можливість з електронної форми заява-розрахунку:
- переглянути повідомлення, сформовані по листках непрацездатності даної заяви-розрахунку;
- сформувати нове повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підписати повідомлення КЕП та надіслати його до Електронного реєстру листків непрацездатності.
Для цього необхідно:
- в розділі “Заява-розрахунок” та Порталі ПФУ обрати необхідну “Заяву-розрахунок”;
- натиснути кнопку “Створити повідомлення”;
- в повідомленні, за необхідності, відредагувати дані та обрати листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати;
- внести дату виплати та виплачену суму (за рахунок коштів Фонду);
- після внесення всіх даних необхідно сформувати повідомлення;
- ретельно перевірити всі дані та відправити повідомлення до ПФУ.
Переглянути створене повідомлення та його статус роботодавець може в розділі “Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам”.
! ! ! ВАЖЛИВО
Повідомлення про виплату коштів необхідно сформувати в кабінеті страхувальника по усім заявам-розрахункам, створеним з 01.01.2023.
https://www.pfu.gov.ua
Коментарі до матеріалу